اخبار تکنولوژی

اسکوتر برقی جدید شیائومی

اسکوتر برقی جدید شیائومی

امروز سعی داریم شما را با اسکوتر برقی جدید شیائومی آشنا کنیم. اسکوتر موتوری یک اسکوتر ایستاده است که (عمدتا در گذشته) توسط یک موتور احتراق داخلی کوچک یا در مورد اسکوتر الکترونیکی، توسط یک موتور الکتریکی کوچک که مستقیماً در چرخ جلو یا عقب ساخته شده است (HUB Motor) نیرو می‌گیرد. . این اسکوترها که به عنوان نوعی از تحرک میکرو طبقه بندی می شوند، معمولاً با یک عرشه بزرگ در مرکز که سوار بر روی آن می ایستد طراحی می شوند. اولین اسکوتر موتوری توسط Autoped در سال 1915 تولید شد. اگر می خواهید بیشتر با اسکوتر برقی جدید شیائومی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

اسکوتر برقی چیست؟

اخیراً اسکوترهای برقی (اسکوترهای الکترونیکی) با معرفی سیستم های اشتراک اسکوتر که از برنامه هایی استفاده می کنند که به کاربران اجازه می دهد اسکوترها را لحظه به لحظه اجاره کنند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

اسکوترهای برقی برای سواری و نگهداری بسیار ساده هستند و به همین دلیل بسیار مفید و سرگرم کننده هستند. در حالی که آنها یک قطعه مدرن از فناوری حمل و نقل هستند، اما هنوز در نحوه کارشان در مقایسه با اکثر وسایل نقلیه بسیار پیچیده نیستند. این راهنما یک نمای کلی بسیار ساده از نحوه کار اسکوترهای برقی ارائه می دهد. اسکوتر برقی جدید شیائومی ویژگی های منحصر به فردی دارد.

اسکوتر برقی جدید شیائومی

هنگامی که راکب از دریچه گاز استفاده می کند، سیگنال های الکتریکی از دریچه گاز از طریق سیم ها به کنترلر می رسد، که به باتری دستور می دهد انرژی الکتریکی را به یک یا دو موتور در چرخ ها آزاد کند. موتور این انرژی را به حرکت چرخ ها تبدیل می کند و اسکوتر به جلو حرکت می کند.

بیشتر درباره ی اسکوتر برقی بدانید

اسکوترهای برقی از سال 1996 وجود داشته اند. اما اخیراً شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت و علاقه عمومی، به ویژه در شهرهای بزرگتر آمریکا و محوطه های دانشگاهی بوده اند. این تا حدی به لطف تعداد فزاینده شرکت‌های اجاره اسکوتر مانند Bird، Lime، و اخیراً اعلام شده، Uber است. با توجه به اینکه اسکوترهای اجاره ای زیادی وارد بازار شده اند، افراد بیشتری به فکر خرید خود هستند. و آنها یک سوال ساده می پرسند: آیا اسکوترهای برقی ارزش آن را دارند؟

این مطلب را هم ببینید
نوکیا 9 پیور ویو بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت نمی‌کند

پاسخ به این سوال بسیار ذهنی است. تعیین ارزش چیزی فرآیندی است به همان اندازه که شما منحصر به فرد هستید. چیزی که برای همسایه یا یکی از اعضای خانواده شما ارزشش را دارد ممکن است برای شما ارزشش را نداشته باشد. اما برای کمک به شما در تعیین ارزش داشتن یک اسکوتر برقی، می‌توانیم هزینه‌ها و مزایای مالکیت را بررسی کنیم. در پایان این کاوش، باید اطلاعات کافی داشته باشید تا خودتان تشخیص دهید که آیا داشتن یک اسکوتر برقی ارزشش را دارد یا خیر. اسکوتر برقی جدید شیائومی یک انتخاب عالی است.

هزینه مالی داشتن یک اسکوتر برقی بسیار کمتر از داشتن سایر اشکال حمل و نقل مانند ماشین یا موتور سیکلت است. اما هنوز باید هزینه ها را در نظر بگیرید. هزینه داشتن یک اسکوتر برقی چهار جزء دارد.

هزینه ی این اسکوترهای برقی چقدر است؟

هزینه اسکوتر برقی: این بدیهی ترین هزینه است و تقریباً ناگفته نماند، اما بله، در واقع باید هزینه اسکوتر را پرداخت کنید. و قیمت ها کمی متفاوت است. اسکوتر برقی از چند صد دلار تا 1500 دلار یا بیشتر متغیر است. تحقیق کن همبستگی بین قیمت همیشه قوی نیست، بنابراین درک کنید که کدام ویژگی ها در آن گنجانده شده است، قیمتی که با آن راحت هستید را در نظر بگیرید و نظرات را بخوانید. اسکوتر برقی جدید شیائومی هزینه ی مناسبی دارد.

هزینه تجهیزات محافظ: شما باهوش هستید. آنقدر باهوش است که بداند در حالی که اسکوترهای برقی سرگرم کننده هستند، اسباب بازی نیستند. هر بار که سوار یا سوار هر نوع وسیله نقلیه ای می شوید که سریعتر از سرعت پیاده روی حرکت می کند، محافظت از خود باید یکی از دغدغه های اصلی شما باشد. بنابراین، باید روی تجهیزات محافظ مناسب سرمایه گذاری کنید. این شامل کلاه ایمنی، پد آرنج و زانوبند است. از این گذشته، اسکوترهای الکترونیکی طراحی شده برای رفت و آمد سریع و آسان می توانند به حداکثر سرعت 18 مایل در ساعت دست یابند.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید مجیک کیبورد اپل با تاچ آیدی از راه رسید

اطمینان حاصل کنید که تجهیزات محافظ شما دارای گواهینامه برای کمک به محافظت از سر شما در برابر ضربه های چندگانه با نیروی کم (استاندارد ASTM) و تک ضربه های شدید (گواهی CPSC) هستند.

هزینه ی برق مصرفی این اسکوتر چقدر است؟

هزینه برق مصرفی برای شارژ اسکوتر: باتری اسکوتر برقی تمام می شود و بنابراین باید آن را دوباره شارژ کنید. اکثر باتری‌های اسکوتر برقی بین سه تا پنج ساعت شارژ می‌شوند. ارائه دهنده خدمات برق محلی شما باید بتواند این هزینه را تخمین بزند. (اما ما می دانیم که مطمئناً کمتر از یک مخزن گاز است!) اسکوتر برقی جدید شیائومی برق مصرف می کند.

هزینه تعویض اسکوتر: اگرچه خرید و کارکرد اسکوتر برقی بسیار ارزان تر از موتورسیکلت یا ماشین است، اما عمر آن محدود است. انتظار داشته باشید اسکوتر خود را هر پنج سال یکبار تعویض کنید. اما از آنجایی که بازار حمل و نقل شخصی الکتریکی همچنان به رشد خود ادامه می دهد، می توانید انتظار کاهش قیمت ها را داشته باشید.

اسکوتر برقی جدید شیائومی

داشتن یک اسکوتر برقی تنها به هزینه ها بستگی ندارد. مزایای زیادی برای همراهی با مالکیت وجود دارد. در اینجا ده مزیت برتری که با خرید یک اسکوتر برقی به دست خواهید آورد آورده شده است. صادقانه بگویم، بیش از 10 مزیت وجود دارد. اما ما می‌توانیم ساعت‌ها در اینجا باشیم و در مورد آنها صحبت کنیم!

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با اسکوتر برقی جدید شیائومی آشنا کنیم. یک اسکوتر برقی به راحتی مونتاژ می شود. اکثر مدل ها را می توان در کمتر از ده دقیقه مونتاژ کرد – به خصوص مدل های تاشو. فقط باز کنید، دستگیره های دسته را وصل کنید، باتری را شارژ کنید و بروید. آیا نمی خواهید دوباره احساس کودکی کنید؟ داشتن اسکوتر الکترونیکی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید روزهای خوب سواری در هوای آزاد را با باد در موهایتان تجربه کنید. همه ما لیاقت کمی سرگرمی را داریم، درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *