بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Kingdom Hearts 3 برای ps4

معرفی بازی Kingdom Hearts 3

اگر علاقه مند به بازی های ps4 هستید حتما نام بازی محبوب، پرطرفدار و قدیمی Kingdom Hearts را شنیده اید، این بازی که توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شده است از آن دسته از بازی هایی می باشد که با گیم پلی بسیار زیبای خود و برخورداری از شخصیت های دیزنی، همواره توانسته است محبوبیت بسیار ویژه ای در بین طرفداران خود به دست آورد. لطفا در این مقاله که در خصوص معرفی بازی Kingdom Hearts 3 است با پایاتل همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را کسب کنید. گیمر های عزیز توجه داشته باشند که این بازی برای کنسول‌های PS4 وXBOX 1 قابل اجرا می باشد. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت “معرفی بازی ها” با آخرین بازی های منتشر شده در کنسول ها اشنا شوید.

 

معرفی بازی Kingdom Hearts 3

همان طور که اشاره نمودیم، Kingdom Hearts یکی از بازی های قدیمی و پرطرفدار پلی استیشن بوده که در سبک نقش آفرینی تهیه و تولید شده است. سابقه این بازی تا به امروزه به 17 سال می رسد و در طی این سال ها نسخه های متفاوت و متنوعی از این بازی در اختیار گیمر ها قرار گرفته است که Kingdom Hearts 3 آخرین و زیباترین نسخه شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار منحصر به فرد و جذاب این بازی این است که شما می توانید تمامی شخصیت های دیزنی را در یک بازی کاملا زیبا و پرماجرا دنبال کنید که این موضوع خود به تنهایی باعث افزایش علاقه به این بازی در طی 6 سال پس از انتشار آن شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های سایبرپانک برای موبایل

 

داستان بازی Kingdom Hearts 3 چیست؟

داستان این بازی به این صورت است که شخصیتی منفی به نام Master Xehanort قصد تشکیل دادن یک تیم منفی برای ساخت سلاحی مرگبار را دارد تا بتواند بر این اساس دنیای کینگدام هارتس را از بین ببرد اما وظیفه اصلی شما در بازی Kingdom Hearts 3 این است تا مانع از فعالیت Master Xehanort و گروه آن شوید.

 

گرافیک عالی بازی و شخصیت های آن

همان طور که اشاره نمودیم یکی از نکات بسیار قابل تامل و زیبای این بازی این است که شما تمامی شخصیت های دیزنی را در یک قاب مشاهده خواهید کرد و از طرفی دیگر گیم پلی و کیفیت بسیار بالای این بازی سبب شده است تا شما یک محیط گرافیکی بسیار هیجان انگیز را تجربه کنید، گویی که در حال تماشای انیمیشن‌های دیزنی هستید! البته در کنار محیط گرافیکی منحصر به فرد این بازی، داستان ها و شیوه های کارگردانی نیز بر افزایش هیجان شما خواهد افزود.

 

سلاح های جالب و منحصر به فرد

در بخش فوق در خصوص گیم پلی بسیار زیبای بازی Kingdom Heart 3 اطلاعات کاملی را در اختیار شما گیمر های عزیز قرار دادیم اما نکته ای جالب تر در این بازی وجود دارد و آن هم استفاده از سلاح ها با واکنش های متفاوت است. شما در طول بازی امکان دسترسی به تمامی سلاح ها را نداشته و ناگذیر هستید برای کسب آن ها تلاش کنید و مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید، هرکدام از سلاح ها جادوی منحصر به خود را داشته و هر سلاح باعث ایجاد ضربه های متفاوتی در کاراکتر شما می شود و این گونه است که شما برای یافتن تمامی ضربه ها به شدت علاقه دارید تا سلاح های متفاوتی را به دست آورید و به دست آوردن سلاح نیز در گرو به اتمام رساندن مراحل و قواعد بازی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های کم حجم اندروید

 

استفاده از موسیقی های جذاب در حین بازی

یکی دیگر از مزایای بسیار جالب بازی Kingdom Heart 3 استفاده از موسیقی های بسیار شنیدنی و جذابی است که در طول مراحل بازی برای شما پخش می شود، موسیقی زیبا و تکرارنشدنی این بازی می تواند شما را ساعت ها در کنار سایر جذابیت های دیگر بر روی تلویزیون خود میخ کوب کند.

 

جمع بندی مقاله معرفی بازی Kingdom Hearts 3

در این مقاله از وبسایت پایاتل که در خصوص معرفی بازی Kingdom Hearts 3 بود به خوبی توانستیم اطلاعات کامل تری از این بازی دریافت کنیم. اگر شما عاشق شخصیت های کارتونی هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دنبال کنید. در نهایت شما در پایاتل می توانید اقدام به خرید بازی Kingdom Hearts 3 کنید و از این بازی زیبا در منزل خود لذت ببرید، خواهشمندیم تجربیات تلخ و شیرین خود را برای ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *