آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

قابلیت های تلفن بیسیم دکت dect 6.0

Cordless Phone Dect dect 6.0

قابلیت های تلفن بیسیم دکت dect 6.0 چیست؟ تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان به دلیل استفاده از تلفن های همراه خود برای تماس ها ، خط تلفن ثابت را رها می کنند اما تلفنهای بی سیم تلفن ثابت ویژگیهای مهمی را ارائه می دهند که تلفن همراه شما نمی تواند. از جمله آن ها: کیفیت صدا ، پوشش بهتر و … ، کیفیت صدا در تلفن های بی سیم به طور معمول از حتی بهترین تلفن های همراه بهتر بوده است.

به طور معمول شما در خانه یا محل کار شما نیاز به یک تلفن بی سیم دارید ، اما کدام یک برای نیازهای شما بهترین است؟ به نظر می رسد امروزه تلفن های بی سیم قادر به انجام همه کار هستند. از تماس تلفنی با استفاده از فناوری بلوتوث گرفته تا جکهای پشتیبانی از دو خط و هدست. انتخاب تلفن مناسب نیاز به در نظر گرفتن چگونگی برنامه ریزی برای استفاده از آن و ویژگی هایی دارد که با توجه به ویژگی ها باید هزینه کنید.

تلفنهای بیسیم با سیستم پاسخگویی یا همان منشی تلفنی از مدلهای تلفن های بیسیم اولیه کمی گرانتر هستند ، اما این امکاناتی را به شما می دهند .

  • میتوانید پیام ها را ضبط کنید
  • به صدای تماس گیرنده گوش دهید
  • زنگ تلفن دلخواهی انتخاب کنید.
  • سیستم پاسخگوی تلفن را روشن یا خاموش کنید
  • و به باکس پیام های خود بروید
  • به صندوق پستی خود با تمبر زمان پیام، دسترسی پیدا کنید
  • از صفحه نمایش پیشخوان پیام و یک نشانگر تصویری  برخوردار شوید.

پیشرفته ترین تلفن های بی سیم موجود ، تلفن های ۵٫۸ گیگاهرتزی با فرکانس جدید است و کمترین تداخل را دارند.

آنها با محصولات شبکه بی سیم (wi-fi) اختلال ایجاد نمی کنند.

DECT 6.0 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز کار می کند.

تلفن بی سیم دکت DECT چیست؟

DECT مخفف فناوری پیشرفته بی سیم است. فناوری DECT 6.0 آخرین پلتفرم بی سیم است ، بدون نیاز به افزایش قدرت ، دامنه بهبود یافته ای را ارائه می دهد. این پلت فرم منحصراً برای استفاده از تلفن های بی سیم می باشد ، به این معنی که مدل های   DECT 6.0 از کیفیت صدای برتر برخوردار هستند و از تداخل ایجاد شده توسط شبکه های بی سیم رنج نمی برند. این فناوری قابل اعتماد ثابت کرده است که کیفیت صدا ، محافظت بالا در برابر استراق سمع به علاوه برد بهتر از سیستم های تلفن موجود را ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
ضبط مکالمات تلفنی

یک تلفن بی سیم DECT دارای پایه و یک یا چند گوشی است. تلفن پایه مانند هر تلفن است که یک خط تلفن   PSTN به آن متصل است. تلفن DECT سیگنالها را به سایر گوشی ها هدایت می کند و آنها را به تلفن ثابت PSTN نیز وصل می کند. با این روش می توانید با تلفن پایه یا گوشی های مختلف تماس برقرار کنید.

قابلیت های تلفن بیسیم دکت dect 6.0 چیست؟

دلیل اصلی اینکه می خواهید از تلفن DECT استفاده کنید این است که از قرار گرفتن آن در میز کار یا میز تلفن خودداری کنید. همچنین در نقاط مختلفی ازخانه یا محل کار می توانید تماس برقرار کرده و تماس دریافت کنید. دلیل خوب دیگر استفاده از تلفن های DECT ، ارتباط داخلی است. این امکان، ارتباطات داخلی را در خانه یا محل کار فراهم می کند.

برای مثال می توانید:

یکی را در یک طبقه و دیگری را در طبقه دیگر قرار دهید.
از یک گوشی می توان در باغ نیز استفاده کرد .
به این صورت مکالمات رایگان هستند زیرا شما از خطوط بیرونی استفاده نمی کنید.

  • دامنه

تا چه حد می توانید از تلفن پایه فاصله بگیرید و هنوز هم در حال صحبت کردن باشید؟
این به محدوده تلفن بی سیم دکت dect 6.0 بستگی دارد. دامنه معمولی حدود ۳۰۰ متر است.
تلفن های رده بالا مسافت های بیشتری را در بر میگیرد.
دامنه کاربردی به عوامل زیادی از جمله آب و هوا ، موانعی مانند دیوارها و امواج رادیویی بستگی دارد.

  • کیفیت صدا

قطعاً کیفیت صدای خوب را از تلفنهای رده بالا و گران قیمت نسبت به تلفنهای کم مصرف دریافت خواهید کرد. پارامترهای زیادی وجود دارد که  در کیفیت صدای تلفن نقش دارند از جمله کدک های مورد استفاده ، فرکانس ، سخت افزار تلفن مانند نوع میکروفون ، نوع بلندگوها و …

با این حال ، کیفیت صدا تلفن می تواند تحت تأثیر محلی که استفاده می شود نیز باشد.
به عنوان مثال ، برخی از تولید کنندگان هشدار می دهند که اگر تلفن در نزدیکی وسایلی مانند تلفن های دیگر یا رایانه ها استفاده شود ، ممکن است کیفیت صدا دچار مشکل شود.

  • تلفن DECT و سلامتی

مانند همه دستگاه های بی سیم ، مردم در مورد خطرات سلامتی تلفن های DECT سؤال می کنند.
انتشار امواج از تلفن های DECT بسیار پایین است .
اما گفته می شود که تلفن های بی سیم DECT 6.0 بسیار خطرناک هستند
آنها تابش اشعه بسیار بالایی دارند، حتی در صورت عدم استفاده باعث اختلال در خواب و سایر مشکلات می شوند.

  • تلفن DECT و VoIP

آیا می توانید از تلفن DECT با VoIP استفاده کرد؟ مطمئناً می توانید ، زیرا VoIP با تلفنهای سنتی متصل به تلفن ثابت خوب کار می کند. تلفن DECT شما به تلفن ثابت متصل می شود ، تنها تفاوت این است که در یک یا چند گوشی تعمیم می یابد. اما این بستگی به نوع سرویس VoIP مورد استفاده دارد. به استفاده از اسکایپ یا مواردی از این قبیل با تلفن DECT خود فکر نکنید (اگرچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد ، با داشتن هوش بیشتر ، ریزپردازنده ها و حافظه بیشتری به تلفن های DECT تزریق می شود). به خدمات VoIP  محلی مانند Vonage ، Ooma و غیره فکر کنید.)

  • اشکالات تلفن DECT

خطرات سلامتی در استفاده از تلفن های DECT را کنار بگذارید (در حالی که امیدواریم کاملاً ایمن باشند) ، اشکالاتی در این زمینه وجود دارد. تلفن DECT کاملاً به برق وابسته است. این گوشی ها دارای باتری های قابل شارژ هستند ، اما در اینجا ، ما از مجموعه تلفن های پایه صحبت می کنیم. در صورت عدم وجود منبع تغذیه (مانند قطع برق) ، احتمالاً در شرایطی قرار خواهید گرفت که به هیچ وجه قادر به استفاده از تلفن نخواهید بود. برخی از دستگاه های اصلی باتری هایی دارند که مدت زمان طولانی نمی توانند دوام بیاورند. بنابراین ، شما نمی توانید تلفن DECT را برای مکانی که در آن برق وجود ندارد یا قطعی برق طولانی مدت رخ می دهد استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
رفع مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

اگر DECT 6.0  به درستی کار می کند DECT و WiFi نباید با یکدیگر تداخل ایجاد کنند DECT در محدوده فرکانس ۱۹۰۰ مگاهرتز ، به طور خاص ۱۸۸۰-۱۹۳۰ مگاهرتز (در برخی مناطق تا ۱۹۸۰ مگاهرتز) و وای فای بیشتر در محدوده فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز یا ۵GHz  فعالیت می کند.

 

 

 

مزایای استفاده از VOIP چیست ؟

نویز تلفن بیسیم پاناسونیک روش رفع نویز

ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک چیست؟

برد تلفن بیسیم پاناسونیک چقدر میباشد؟

علت پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

 

تلفن بیسیم ِDECT 6.0 پاناسونیک KX-TG7872

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *