آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

نویز تلفن بیسیم پاناسونیک روش رفع نویز

نویز تلفن بیسیم پاناسونیک

نویز تلفن بیسیم پاناسونیک روش رفع نویز چگونه میباشد؟  یکی ازعمده ترین و متداول ترین اشکالات مشاهده شده در تلفن‌های بیسیم، مشکل نویز است. علاوه بر نویز، کیفیت بسیار پایین صدا و یا شنیدن صدای خش خش در تلفن از جمله مشکلاتی است که در تلفن‌های بی‌سیم مشاهده شده است. برای رفع مشکل نویز خط تلفن که گاها روی کیفیت صدا اثر گذار می باشد و موجب افت کیفیت تماس ها می شود نکاتی را در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم.اگر این مورد برای شما هم پیش آمده مارا در این مطلب همراهی کنید.

علت نویز تلفن بیسیم پاناسونیک

تجربه نشان داده که نویز تلفن بی‌سیم پاناسونیک در اغلب موارد، ربطی به کیفیت محصولات این شرکت نداشته و مشکل پیش امده به دلیل وجود اشکال در کیفیت خدماتی است که از سوی شرکت مخابرات ارائه می‌شود. در صورتی که خط تلفن مورد استفاده شما نویز داشته باشد، نوع تلفن شما و برند آن، تأثیری در کیفیت صدا نمی‌تواند داشته باشد و شما با هر گوشی‌ تلفنی که به خط تلفن وصل شوید با همان مشکل نویز مواجه خواهید شد. تنها نکته شایان توجه در این میان آن است که تلفن بیسیم در برد و فرکانسی خاص عمل می‌‌کند از این رو می‌بایست به این برد و فرکانس دقت داشت. چرا که گاه افزایش فاصله تلفن با دستگاه مادر سبب نویز تلفن بی‌سیم پاناسونیک می‌گردد.

این مطلب را هم ببینید
رفع مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

به طور کلی اشکالاتی که سبب ایجاد نویز در تلفن بی‌سیم می‌گردند عبارتند از:

  • وجود ایراد در خط شهری
  •  امتداد سیم های تلفن در کنار کابل برق
  • وجود ایراد در سیم کشی تلفن یا  سوم فرسودگی کابل های تلفن درون
  • وجود قطعی در تمامی یا بخشی از سیم تلفن
  • وجود اختلال در شبکه

رفع مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

در صورتی که نویز تلفن بی‌سیم پاناسونیک به دلیل وجود مشکل در خط شهری است توصیه می‌شود این اشکال را با نصب اسپلیتر رفع نمایید. همانگونه که می‌دانید خطوط شهری ظرافت بسیار زیادی دارند به همین دلیل با کوچکترین اختلالی دچار نویز می‌شوند. برای رفع نویز ایجاد شده در خطوط شهری می‌توانید از اسلیتر استفاده کنید. اگر در بین مسیر یک اسپلیتر متصل کنید سپس تلفن و مودم را به آن وصل کنید متوجه خواهید شد که نویز و خش خش در کسری از ثانیه رفع خواهد شد و صدای دریافتی صاف و باکیفیت خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
پیج کردن توسط دستگاه سانترال

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *