آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک چیست؟

ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک

ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک چیست؟  تلفن بیسیم پاناسونیک معیارهای جهانی در تولید تلفن بی سیم پاناسونیک این شرکت  را جزء اولین و بزرگترین فروشندگان تلفن بی سیم در جهان کرد.تلفن بی سیم پاناسونیک با ظاهری زیبا، طراحی مدرن و جذاب توانسته نیاز عموم مشتریان خود را برطرف سازد. تکنولوژی منحصر به فرد و طراحی جهانی، سازگاری با محیط زیست از جمله ویژگی های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک می باشد. این سیستم های گوشی تلفن بی سیم با سطح  فرکانسی گیگا، در انواع تک گوشی، دو گوشی، سه گوشی و سیستم منشی تلفنی، فناوری بلوتوث، قابلیت ارسال و دریافت SMS، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID)  و … پاسخگوی نیازهای کاربران می باشد.

افزایش کارایی تلفن بیسیم پاناسونیک

یکی از مهم ترین ویژگی‎ های تلفن ‎بیسیم پاناسونیک افزایش کارایی آن است.به طوری که برد گوشی و میزان توانایی فاصله گرفتن از آن از دستگاه تا حد زیادی افزایش یافته است. اگر چه بسیاری معتقدند  تلفن های بیسیم باتری قدرتمندی نیاز ندارند، اما باتری های ‎این گوشی همچنان راه پیشرفت خود را طی کرده است. به طوری که با یک ساعت شارژ می‎تواند تا ۱۰ ساعت بدون برق کار کند.باتری ها ‎عمر طولانی و قدرت نگهداری شارژ بالایی دارند.

قابلیت ذخیره کردن نام در تلفن بی سیم پاناسونیک

یکی دیگر از قابلیت هایی که پاناسونیک برای محصولات خود در نظر گرفته است، قابلیت ذخیره کردن نام در تلفن است. به طوری که با تماس های ‎ورودی، نام آنها در تلفن ثبت می‎شود. در حالی که این قابلیت در سایر تلفن های  ‎بیسیم به ندرت دیده می‎شود. از دیگر آپشن های ‎جدید این محصول می‎توان به مشخص بودن تاریخچه تماس های ‎خروجی و ورودی اشاره کرد. در واقع پاناسونیک سعی کرده است تا در تلفن های بی سیم  ‎جدید خود حافظه دستگاه را برای کارایی بهتر آن افزایش دهد.

کاربری آسان تلفن بیسیم ‎پاناسونیک

از دیگر ویژگی های  ‎تلفن بیسیم ‎پاناسونیک باید به کاربری آسان آنها اشاره کرد. یک کلید چهار جهته در بالای تمامی کلیدهای شماره گیر به چشم می‎خورد. این کلید برای ورود به منو و سایر اطلاعات مربوط به تنظیمات تلفن کاربرد دارد. کار با این بیسیم‎ها ‎پیچیده نیست و فقط با یک بار کار کردن، کاربر متوجه نحوه استفاده از تلفن خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
کلید DSS چیست؟

بهبود کیفیت صدا در محصولات پاناسونیک

یکی دیگر از قابلیت های ‎بی نظیر در تلفن های ‎بیسیم پاناسونیک بهبود کیفیت صداست. به طوری که صدا در این گوشی با وضوح و کیفیت بهتری دریافت و ارسال می‎شود.همچنین به دلیل اینکه در بیسیم های ‎موجود در بازار با روشن شدن بلندگو، بیسیم قادر به ارسال صدای باکیفیت نیست، پاناسونیک به این موضوع هم فکر کرده است.صدایی که از بلندگوی محصولات پاناسونیک دریافت می‎شود، شفاف و بلند است. در عین حال با روشن شدن بلندگو، صدا باکیفیت رضایت بخشی ارسال می‎شود.

 کاهش صدای اضطراری

یکی از امکانات جدید شرکت پاناسونیک برای محصولاتش، استفاده از تکنولوژی اضطراری کاهش صداست. در مواقعی که در محیط‎های ‎خلوت یا کوچک قرار دارید، می‎توانید صدای بلندگوی تلفن را کم کنید.این کار از طریق دکمه اکو (ECO) صورت می‎گیرد. از مزیت های ‎این دکمه کاهش مصرف باتری نیز هست. به طوری که در محیط های کوچک و یا در مواقع اضطراری (مثلا قطع برق) می‎توان با فشار دادن دکمه اکو، مصرف باتری را کمتر کرد.

استفاده از بلندگو های دیجیتالی

در برخی از تلفن های ‎بیسیم پاناسونیک از بلندگوهای دیجیتالی ( Loud Speaker ) استفاده می‎شود. یکی از ویژگی های ‎این فناوری قابلیت برقراری تماس بدون در دست گرفتن گوشی است. این تلفن ها ‎برای شرکت ها و مکان های ‎اداری مناسب هستند. به طوری که کارمندان در زمان کارکردن و بدون اینکه گوشی را در دست بگیرند می‎توانند با تلفن صحبت کنند. همچنین این قابلیت بیسیم های ‎پاناسونیک برای زمان هایی که کاربر قادر به برداشتن تلفن نیست، کار را راحت تر کرده است.

یعنی کاربر می‎تواند برای سیستم های ‎هوشمند تلفن گویا ابتدا دستور العمل‎های ‎ضبط شده را گوش دهد و سپس گزینه را انتخاب کند.

استفاده از تکنولوژی دکت برای بیسیم های پاناسونیک

پاناسونیک برای گوشی های بیسیم خود از تکنولوژی DECT هم استفاده کرده است. در این تکنولوژی کاربر قادر است یک یا چند تلفن را به مرکز تلفن خود متصل کند. در این صورت چندین تلفن قادر خواهد بود با مرکز تلفن ارتباط برقرار کند. تکنولوژی دکت از یک لینک رادیویی برای ارتباطات صوتی امن بین هندست‎ها ‎و Base Station استفاده می‏‎کند. به همین دلیل کیفیت انتقال صدا در آن از Wireless LAN بهتر می‏‎شود.

این مطلب را هم ببینید
دستگاه ضبط مکالمات تلفنی و کاربردهای آن چیست؟

اگر بیسیم گم شدن چه کنیم؟

از دیگر قابلیت هایی که بیسیم‎های پاناسونیک دارند، پیدا کردن سریع آنها در صورت گم شدن است. در مواقعی که فراموش می‏‎کنید بیسیم را کجا گذاشته اید، می‏‎توانید با فشار دادن یک دکمه در کنار بیس اصلی تلفن، زنگ گوشی بیسیم را به صدا درآورید. بیس اصلی تلفن را می‏‎توانید در صورت کمبود جا روی دیوار نصب کنید.

سایر قابلیت های بیسیم پاناسونیک

از دیگر قابلیت هایی که برای بیسیم های پاناسونیک در نظر گرفته شده است می‏‎توان به منشی تلفنی برای پاسخگویی به تماس های دریافتی اشاره کرد. همچنین این تلفن‎ها ‎قادر به مسدود کردن تماس های ورودی هم هستند. البته باید در قسمت تنظیمات شماره های مورد نظر را برای تلفن تعریف کنید. صفحه نمایش با نور کافی در زمان روز یکی دیگر از قابلیت های پاناسونیک است. همچنین نور صفحه نمایش در زمان شب درخشندگی کمتری دارد که به چشم آسیب نمی رساند. از دیگر قابلیت های بیسیم پاناسونیک می‏‎توان به قابلیت پاسخگویی با هر یک از کلیدها اشاره کرد.

سیستم قفل کودک، اعلام زنگ بیداری بسیار پیشرفته، قابلیت کالر آی دی گویا برای پاسخ دهی به تماس های ورودی، کارکرد بیسیم در هنگام نبود برق در صورت گذاشتن بیسیم روی پایه، HAC پشتیبانی از سمعک، نداشتن تشعشع و نویز و … از دیگر قابلیت های بیسیم پاناسونیک است.

قابلیت  و ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک چیست؟

  • راحتی کارکرد با تلفن های بی سیم پاناسونیک
  • صفحه LCD تلفن های بی سیم پاناسونیک
  • شماره گیری راحت و استفاده از دکمه های مناسب
  • منشی تلفنی
  • راه اندازی بسیار ساده
  • نمایش نورانی پشت گوشی
  • طراحی آرگونومیک
  • بهترین مواد در تولید
  • تکنولوژی دکت
  • استفاده از بلندگو های دیجیتالی
  • کلید چهار جهته
  • قفل کودک
  • اعلام زنگ بیداری
  • ثبت اطلاعات اشخاص
  • حالت سکوت در شب
  • دارای صفحه ضد آب
  • بهبود کیفیت صدا
  • تمیز شدن جای شارژ دستگاه به صورت اتوماتیک
  • مقاوم ۵ الی ۴۴ درجه سانتی گرادی
  • مقاوم در برابر ضربه گوشی
  • و ….

1 دیدگاه در “ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک چیست؟

  1. خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *