مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ترفندهای کاربردی برای استفاده از ایرپاد اپل

استفاده از ایرپاد اپل

بی شک اپل را می توان یکی از اولین تولید کنندگان و پیشگامان صنعت طراحی و تولید لوازم صوتی دانست. این روزها بازار ایرپاد حسابی رونق دارد و افرادی زیادی برای خرید این محصول به بازارها مراجعه می کنند. با وجود اینکه ایرپادهای اپل قیت بالایی دارند، اما از محبوبیت خوبی میان کاربران برخوردار بوده و افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. اگر شما هم جزو مصرف کنندگان این محصولات هستید با ما همراه باشید تا با چند ترفند کاربردی برای استفاده از ایرپاد اپل به شکل بهتر آشنا شوید.

استفاده از ایرپاد اپل

فقط از یکی از ایرپادها استفاده کنید

باتری ایرپادها از طوب عمر خوبی برخوردار هستند و زمان زیادی می توانند مورد استفاده قرار گیرند اما زمانی که باتری زیادی ندارید، یکی از ایرپادها را به شارژر متصل کنید و از دیگری استفاده کنید و اگر نیاز شد جاهایشان را عوض کنید.

از سیری استفاده کنید

اگر آخرین نسخه از سیستم عامل اپل را روی گوشی خود دارید می‌توانید از سیری بخواهید که پیام‌هایتان را برایتان بخواند. پس از شنیدن پیام‌هایتان می‌توانید با دستور صوتی به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین می‌توانید برای محاسبات عددی یا کارهای دیگر از سیری کمک بخواهید، آهنگ را عوض کنید، صدا را کم و زیاد کنید یا پیش‌بینی وضع هوا را بپرسید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن دکمه های جهت در اکسل

ایرپادتان را به اشتراک بگذارید

با توجه به اینکه ایرپاد شما کاملا بیسیم است ، می توانید هنگام گوش کردن به موسیقی و یا تماشای فیلم آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در صورت دریافت تماس صوتی، صدای آن برای هر دونفرتان پخش خواهد شد. به یاد داشته باشید که فقط یکی از گوشی‌ها مجهز به میکروفن هستند و فقط یکی از شما می‌تواند صحبت کند.

ایرپاد گم‌ شده‌ تان را پیدا کنید

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شده، ایرپادهای اپل از قیمت بالایی برخوردار هستند بنابراین گم کردن حتی یکی از آنها، بسیار ناراحت کننده خواهد بود. سعی کنید هر بار پس از استفاده از ایرپادتان آن را درون کیس شارژش بگذارید. اگر Find my iPhone را فعال و گوشی‌تان را به ایرپادتان متصل کرده باشید می‌توانید از این قابلیت برای یافتن هدست‌تان استفاده کنید. برای یافتن ایرپاد گم‌شده‌تان به Settings بروید، روی نام‌تان تپ کنید. Find My را انتخاب کنید و Find My iPhone و Send Last Location را فعال کنید.

این مطلب را هم ببینید
دلایل و راه حل رفع مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ

بدون نگاه کردن به گوشی‌ تان بفهمید چه کسی با شما تماس گرفته است

برای فعال کردن این قابلیت به Settings بروید، Phone و سپس Announce Calls و  Always را انتخاب کنید. بنابراین قبل از نگاه کردن به صفحه تلفن همراه خود، می توانی متوجه شوید که چه کسی با شما تماس گرفته است.

از ایرپادهایتان در محصولات شرکت‌های دیگر استفاده کنید

شاید بسیاری تصور کنند که ایرپادهای اپل مخصوص محصولات اپل طراحی شده اند و قابلی استفاده در دستگاههای دیگر را ندارند اما اینطور نیست. دکمه‌ی اتصال ایرپادتان را فشار دهید و نگاه دارید. بلوتوث دستگاه‌تان را روشن کنید و ایرپادتان را انتخاب کنید. برای اتصال دوباره به آیفون از بلوتوث آیفون‌تان ایرپاد را انتخاب کنید.

استفاده از ایرپادتان را شخصی‌سازی کنید

جالب است بدانید که به سادگی می‌توانید تنظیمات دو بار تپ کردن یا فشار دادن و نگاه داشتن را تغییر دهید. در حالی که ایرپادتان به دستگاه‌تان متصل است به Settings و سپس Bluetooth بروید. روی آیکون i در کنار AirPods تپ کنید و چپ یا راست را انتخاب کنید. گزینه‌هایتان شامل پخش کردن، توقف و رفتن به آهنگ بعدی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *