تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020 را بشناسید

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020

با گسترش صنعت گیمینگ، شرکت های فعال در این حوزه نیز در تلاشند تا محصولات جدید و با کیفیت همراه با امکانات جالب تر و بیشتر به بازار عرضه کنند. این موضوع را می توان هرساله در نمایشگاه CES به وضوح مشاهده کرد. در CES 2020 برندهای زیادی از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کردند که در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020 بپردازیم.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020

Asus ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020

این لپ تاپ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia RTX و پردازنده‌ی مرکزی AMD 4000 است. بنابراین می توان گفت که از قدرت گیمینگ فوق العاده ای برخوردار است. یکی از بهترین لپ تاپ های 14 اینچی که بسیار هم کم مصرف بوده و قطر 1.7 سانتی‌متر و وزن 1.5 کیلوگرم دارد. G14 مجهز به سیستم نوردهی جذابی است که پشت صفحه نمایش قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد آن را طبق سلیقه‌ی خود تنظیم کنید. از قابلیت‌های ورودی/خروجی لپ‌تاپ  ROG Zephyrus G14 می‌توان به دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C اشاره کرد که یکی از آن‌ها مجهز به دیسپلی‌پورت و دیگری مجهز به قابلیت ارائه‌ی شارژ است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم ‌افزارهای دانلود از تورنت

Razer Blade

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020

این لپ تاپ محبوب در CES 2020 بروزرسانی نشد. با همان بدنه، همان رنگ‌ها و حتی همان سخت‌افزارها عرضه شده است. فقط یک تغییر بزرگ در آن مشهود است، صفحه نمایش این لپ تاپ حالا از نرخ تازه‌سازی (refresh rate) 300 هرتز پشتیبانی می‌کند، در نسخه‌ی قبلی این لپ تاپ از نرخ تازه‌سازی 240 هرتز پشتیبانی می‌کرد. شاید تفاوت بین 240 و 300 آنقدرها مشهود نباشد ولی اگر از صفحه نمایشی آمده باشید که نرخ تازه‌سازی آن 60 یا 144 باشد این تفاوت را احساس می‌کنید.

MSI GS66 Stealth

بهترین لپ تاپ های گیمینگ CES 2020

قدرت و کارایی بسیار زیادی در نسخه‌ی جدید وجود دارد، اما شرکت سازنده به‌خوبی طراحی باریک لپ‌تاپ خود را حفظ کرده است. کیفیت ساخت هم نسبت به محصولات سال گذشته بسیار بهتر به‌ نظر می‌رسد. MSI در بخش قابلیت‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود،‌ بهینه‌سازی‌های قابل‌توجهی انجام داد که قطعا کاربران را خوشحال خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
سری جدید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک 14 و 15 آنر معرفی شد

آن‌ها از پردازنده‌ی نسل دهمی کومت لیک اچ در لپ‌تاپ جدید استفاده می‌کنند که با در ترکیب با کارت گرافیک Nvidia GeForce، قدرت فوق‌العاده بالایی را در اجرای بازی‌های حرفه‌ای فراهم می‌کند. شرکت سازنده از باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی در لپ‌تاپ جدید خود استفاده می‌کند که طبق ادعای آن‌ها، بزرگ‌ترین باتری مجاز در سازمان امنیت حمل‌ونقل محسوب می‌شود تا کاربران در حمل کامپیوتر خود در پروازها، مشکلی را تجربه نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *