اخبار تکنولوژی

نسل سوم ایرباد Beoplay E8 با شارژدهی 35ساعته معرفی شد

نسل سوم ایرباد Beoplay E8

امروزه ایربادها تبدیل به یکی از کاربردی ترین گجت ها شده اند. از این رو کمپانی های تولیدکننده این دسته از محصولات دیجیتال، به دنبال تولید و طراحی مدلهای جدیدتر با امکانات بهتر هستند. کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) نیز جزو آنها بوده و با معرفی نسل سوم ایرباد Beoplay E8 با شارژدهی 35ساعته قصد دارد به رقابت با دیگر محصولات برود.

نسل سوم ایرباد Beoplay E8

این ایرباد مجهز به با باتری باکیفیت با با دوام بالا شده است. به گفته کمپانی سازنده می توانید از آن تا به مدت طولانی حتی تا چندین هفته استفاده کنید بدون اینکه شارژ آن تمام شود. نسل سوم ایرباد کاملا بیسیم Beoplay E8 با یکبار شارژ تا هفت ساعت قابل استفاده بوده و به کمک قاب تا 35 ساعت شارژدهی دارد. قاب نیز از طریق پورت USB-C در مدت زمان دو ساعت به طور کامل شارژ شده و تا چهار مرتبه ایرباد را شارژ می کند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور ThinkVision P40w لنوو رونمایی شد

Beoplay E8 جدید دارای چهار میکروفون است که فناوری بیم فورمینگ (Beamforming) یا شکل دهی پرتو امکان پذیر شده است. به کمک این قابلیت صداهای مزاحم محیطی حین مکالمه سرکوب شده و مخاطب صدای کاربر را واضح تر دریافت می کند. اگر ایرباد را در حالت Transparency Mode قرار دهید، می توانید به صدای اطراف نیز گوش دهید. قاب چرمی، پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک های AAC و aptX از دیگر ویژگی های ایرباد مذکور است.

این محصول با گوشی ها و تبلت های اندرویدی و سیستم عامل iOS سازگار بوده و با چهار سرگوشی در رنگ های خاکستری و مشکی با قیمت 350 دلار از تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به بازار عرضه خواهد شد. شارژر بیسیم Qi نیز به طور جداگانه با قیمت 125 دلار قابل خریداری است.

این مطلب را هم ببینید
29 اکتبر روز جهانی اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *