مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی چند مرورگر کم حجم برای ویندوز 10

مرورگر کم حجم برای ویندوز 10

بسیاری از ما می دانیم که مرورگر های بزرگ و محبوب مانند گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس کار خود را به خوبی انجام می دهند و قسمت بزرگی از بازار مرورگر ها را به خود اختصاص داده‌اند اما مشکلاتی هم مانند اشغال فضای زیاد هارد و رم دارند که باعث سنگین شدن سیستم شما می شوند. اگر از کاربران ویندوز 10 هستید با ما همراه باشید تا با چند مرورگر کم حجم برای ویندوز 10 آشنا شوید.

مرورگر کم حجم برای ویندوز 10

Torch

امکانات شگفت انگیز این مرورگر باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. رابط کاربری Torch شبیه به Google Chrome است و امکاناتی چون قابلیت دانلود فایل‌های Media و گوش کردن به موسیقی را دارد. با استفاده از Torch Player می‌توانید لذت مشاهده صفحات اینترنتی را تجربه کنید. این مرورگر بازی‌های مختلفی را به صورت رایگان برنامه‌ریزی کرده که به راحتی و بدون حتی دانلود آن‌ها در اختیار شما قرار دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل نویز میکروفون در ویندوز

Vivaldi

رابط کاربری فوق العاده این مرورگر قابلیت سفارشی سازی دارد. کنترل کامل و مدیریت زبانه‌های مرورگر و سفارشی سازی رابط کاربری با Vivaldi امکان‌پذیر است. به این معنی که می توانید اندازه، موقعیت و ظاهر رابط کاربری مرورگر را مطابق با خواست و نیاز خود تنظیم کنید.

Midori

این مرورگر منبع باز ، رابط کاربری زیبایی دارد. امکان جستجوی بی‌نام در بستری امن از ویژگی‌های مهم این مرورگر کم حجم است. جستجوی خصوصی ناشناس و ایمن ویژگی مهم این مرورگر وب سبک است. بعلاوه، HTML، فیدهای RSS، بوک مارک‌ها و … نیز توسط این مرورگر پشتیبانی می‌شوند.

SeaMonkey

مرورگر کم حجم برای ویندوز 10

این مرورگر از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار است. با وجود قابلیت‌های زیادی چون سرویس گیرنده ایمیل، دفترچه مخاطبین و امکان ویرایش صفحه وب، این مرورگر همچنان با حجم بسیار کم و سازگار با افزونه‌های قدیمی فایرفاکس، در دسترس کاربران قرار دارد. امکان مدیریت پسورد، کنترل صدا و بازیابی اطلاعات از دیگر مزایای استفاده از این مرورگر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع خطای write protection فلش مموری

Lunascape

یک مرورگر چند موتوره که ترکیبی از مرورگرهای بزرگ را در خود جای داده است. با استفاده از این مرورگر می‌توانید به راحتی بین موتور‌های مختلف جستجو سوییچ کنید، نشانه‌گذاری کنید و به دنبال URL های دیگر باشید.

Slim Browser

ادغام آن با اسکنر ویروس، امکان مدیریت پسورد و توانایی مقابله با هک شدن، از جمله ویژگی های این مرورگر قدرتمند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *