اخبار تکنولوژی

تعطیلی کارخانه ال جی بدلیل شیوع ویروس کرونا

تعطیلی کارخانه ال جی

به‌نظر می‌رسد سامسونگ تنها شرکت کره‌ای نباشد که به‌طور مستقیم با آلودگی به ویروس کرونا دست‌ و پنجه نرم می‌کند. کمپانی ال جی نیز به سان دیگر کمپانی‌های کره‌ای در پیش شروع غیر قابل کنترل ویروس کرونا در این کشور، کارخانه‌ تولید نمایشگر‌های خود در شهر گومی را تعطیل کرده است. دلیل تعطیلی کارخانه ال جی نیز همچون تعطیلی کارخانه سامسونگ، مبتلا شدن یکی از کارکنان این کارخانه به ویروس کرونا می باشد.

کرونا باعث تعطیلی کارخانه ال جی شد

کمپانی کره‌ای ال جی به منظور حفاظت از جان کارمندان، برای ۳ روز کارخانه خود را تعطیل کرده و در هنگام بازگشت نیز تمهیداتی ویژه را در نظر گرفته است. ال جی علاوه بر رعایت تمامی قوانین پیشگیری از ویروس کرونا، بین تمامی کارمندان خود محلول‌های ضدعفونی کننده دست و ماسک توزیع خواهد کرد. همچنین این غول کره‌ای قصد دارد در بخش‌های مختلف کارخانه دوربین‌های مادون قرمز نصب کند تا از شیوع ویروس کرونا در کارخانه باخبر باشد و بتواند به سرعت جلوی آن را بگیرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی پیکسل پرو 6 مهم‌ترین گوشی گوگل

بی‌شک توقف چندروزه‌ی تولید نمایشگرهای ال‌جی روند تولید گوشی‌های این شرکت را تحت تأثیر قرار خواهد داد؛ با این حال مشخص نیست که تأثیر تعطیلی موقت این کارخانه تنها به گوشی‌های ال‌جی محدود باشد. ال جی اینوتک اصلی‌ترین تأمین کننده ماژول دوربین برای گوشی‌های آیفون اپل بوده و البته قطعات دیگری را هم در اختیار این شرکت قرار می‌دهد.

بحران کرونا تاکنون برای بسیاری از شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی دردسرساز شده است. حتی بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری نیز از آسیب‌های ناشی از این ویروس در امان نیستند. اپل چندی پیش از کمبود آیفون برای پاسخگویی به تقاضای جهانی خبر داده بود. مایکروسافت نیز به‌تازگی اعلام کرده است که درآمدهای این شرکت در برخی بخش‌ها به دلیل مشکلات پیش آمده در اثر شیوع بیماری کووید ۱۹ تحت‌الشعاع قرار گرفته‌اند و این شرکت از پیش‌بینی‌های مالی عقب می‌ماند. اثرات این ویروس بر دنیای فناوری به همین‌جا ختم نمی‌شود. تاکنون بسیاری از نمایشگاه‌های مهم جهانی به دلیل نگرانی از گسترش بیشتر ویروس کرونا به تعطیلی کشیده شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
کاهش تولید جهانی لپ تاپ بدلیل شیوع ویروس کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *