ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین وبسایت های آموزش تایپ بصورت بازی به کودکان

وبسایت های آموزش تایپ

داشتن قدرت تایپ خوب این روزها یک مهارت ضروری است. امروزه بیشتر کارها با کامپیوتر انجام  میشوند و کارآمدی مهم است. داشتن قدرت و اعتماد هنگام تایپ کردن با کامپیوتر مهارتی است که کارگزاران هنگام استخدام به آن توجه می کنند. قطعا اگر این مهارت از کودکی به افراد آموزش داده شود ، در بزرگسالی و در محیط کار می تواند بسیار کاربردی باشد. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین وبسایت های آموزش تایپ بصورت بازی به کودکان را معرفی کنیم.

وبسایت های آموزش تایپ به کودکان

FreeTypingGame

در این وبسایت کودکان می توانند مهارت تایپ کردت را در قالب بازی و تفریح یاد بگیرند. دروس در این بازی به شما اجازه می‌دهندکه از بین ۳۰ گزینه مختلف (بر اساس کلید‌هایی که تمرین با آن را آموزش دیده‌اید) حق انتخاب داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید یک هدف برای خود انتخاب کنید؛ مثلا تایپ ۲۰ کلمه در دقیقه.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32

KidzType

این سایت در قالب بازی دارای دروس، تمرین و بازی‌های مختلف است. هدف اصلی این سرویس آموزش نحوه صحیح تایپ با کیبورد است. دروس و تمرین‌ها هرکدام به بخش‌های مختلفی از کلید‌های کیبورد اختصاص پیدا کرده تا بتوان تنها روی نقاط ضعف کار کرد.

Learning Games for Kids

بازی های جذاب موجود در این وبسایت نحوه صحیح تایپ کردن را به کودکان آموزش می دهند. وبسایت یاد شده چندین و چند چالش سخت و مفرح دارد که به خوبی توانایی کودکان را می‌سنجد. همچنین بچه‌ها می‌توانند ابتدا ۱۰ مرحله آموزشی بازی را سپری کنند و سپس دقت و سرعت تایپ خود را بسنجند. این بازی کاملا رایگان است و یکی از بهترین گزینه‌های این لیست تلقی می‌شود.

TurtleDiary

30 بازی مختلف و جذاب در این وبسایت وجود دارد که به طور خاص مربوط به کودکان کم سن و سال (۶ ساله) می‌شود. تم‌های به کار رفته در این بازی به شدت برای کودکان جالب و هیجان انگیز است. در این بازی بچه‌ها می‌توانند با محیط زیر آب آشنا شوند، کلمات را روی بادکنک‌ها ببینند و از قالب‌های جالب دیگر لذت ببرند. همچنین این امکان وجود دارد که در این بازی درجه سختی و بخش خاصی از کیبورد را برای تمرین بیشتر انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ منحنی MSI MPG ARTYMIS 343CQR 1000R معرفی شد

ABCya

بازی های این وبسایت رایگان بوده و وقتی وارد این وبسایت شوید، کافیست تنها واژه Type را در جستجو بنویسید. با انجام این کار نتایج مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید از بین آن‌ها بازی مد نظر خود را با توجه به سطح کودکتان انتخاب کنید.

TypeTastic

این بازی ابتدا به نحوه چیدمان دکمه‌ها به کودکان می‌پردازد و به آن‌ها یاد می‌دهد که هرکدام از کلید‌ها در کدام بخش قرار گرفته است. همچنین محیط این بازی به شدت شاد است و از رنگ‌های جذابی در آن استفاده شده که برای کودکان جالب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *