ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های تست سرعت تایپ

تست سرعت تایپ

یکی از مهارت های کار با کامپیوتر تایپ کردن است که داشتن سرعت بالا در تایپ کردن خود یک هنر محسوب می شود. از طرفی ، در بسیاری از سازمان ها و ادارات ، یکی از فاکتورهای استخدام نیروی جدید ، داشتن سرعت تایپ بالاست. از این رو خوب است که یادگیری این مهارت را در اولویت قرار دهید. برای تست سرعت تایپ ، ابزار های مختلفی طراحی شده اند که ما در این بخش به معرفی بهترین وبسایت هایی که این کار را انجام می دهند می پردازیم.

تست سرعت تایپ

سرویس تایپایران

این ابزار یکی از بزرگترین و بهترین محل انجام پروژه های تایپ توسط تایپیست های فریلنسر و به صورت دورکاری می باشد. اگر می خواهید سرعت عمل خود را در تایپ کردن بسنجید ، در این وب سایت این امکان برایتان فراهم شده است.

تایپسرا

تست سرعت تایپ

یک ابزار ایرانی که همچون گزینه قبلی محلی برای تایپیست های فریلنسر می باشد. برای آزمایش مهارت های تایپیست ها، این سرویس امکان تست سرعت تایپ را به وبسایت خود اضافه کرده است که شما هم می توانید از آن برای سنجش مهارت تایپ خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هاردهای لپ تاپ در سال 2021

تایپو

این سرویس رقابتی، نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته تا نسبت به افزایش سرعت خود ترغیب شوید، در همین زمینه این سایت آموزش هایی را نیز ارائه می دهد که می توانید از آن برای بهبود سرعت خود استفاده کنید.

۱۰Fast Fingers

یکی از بهترین ابزارهای سنجش تایپ که برای همه افراد قابل استفاده می باشد. همچنین آزمون های ۲۰۰ کلمه، ۱۰۰۰ کلمه و تعداد کلمات سفارشی نیز برای رقابت کاربران وجود دارد. امکان تست چند نفره نیز به وبسایت اضافه شده تا رتبه بندی کاربران مشخص شود و جو رقابتی در سایت وجود داشته باشد.

TestMyTypingSpeed

این ابزار نیز همانند دیگر سرویس ها با تایپ کلمات نشان داده شده سرعت شما را در تایپ کلمات انگلیسی اندازه گیری می کند. این سرویس یک افزونه برای مرورگر هم دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حل مشکل نشان ندادن موس در ویندوز

Key Hero

در این سایت از چندین زبان مختلف پشتیبانی می شود که متاسفانه زبان فارسی جزو آنها نمی باشد. اما این سرویس راه هایی جهت افزایش سرعت تایپ نیز قرار داده است تا با تمرین بتوانید رکورد تایپ انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

RataType

تست سرعت تایپ

شما میتوانید با تست سرعت تایپ خود در Ratatype گواهینامه نیز دریافت کنید. این وبسایت برای تست سرعت تایپ زبان انگلیسی مناسب است و در پایان به شما در صورت کسب حد نصاب، گواهینامه های نقره ای، طلایی و پلاتین می دهد که می توانید آن را به اشتراک گذاشته و از آن برای نشان دادن مهارت خود و ایجاد مسابقات تایپ با دوستانتان استفاده نمایید.

Goodtyping

در این وبسایت علاوه بر سنجش عملکرد شما ،  ابزاری با ۲۷ درس و ۲۳ طرح بندی متفاوت وجود دارد که سرعت تایپ صحیح و بدون خطای انگلیسی شما را ارتقا می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *