مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تعطیلی کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ بخاطر کرونا

تعطیلی کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ

ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس کشنده صنعت فناوری را نیز مانند سایر بخشها‌ به شدت تحت تأثیر قرار داده است. از جمله تاثیرات آن می توان به کاهش تولید جهانی لپ تاپ ، انصراف سونی از رویداد GDC 2020 و لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک اشاره کرد. سامسونگ نیز نسبت به این بیماری بی تفاوت نبوده و تعطیلی کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ جدیدترین اخباریست که از تاثیر این ویروس بر دنیای فناوری منتشر شده است.

تعطیلی کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ

کارخانه سامسونگ در گومی در 200 کیلومتری شهر سئول کره جنوبی واقع شده است. در حالیکه بسیاری از گوشی‌های سامسونگ در ویتنام تولید می‌شوند، تعدادی از دستگاه‌های بالارده این شرکت همچنان در سرزمین مادر ساخته می‌شوند. هر دو گوشی تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی فولد و گلکسی زی فلیپ نیز تا به امروز در کارخانه گومی تولید شده‌اند. علت این کار مثبت بودن نتیجه تست یکی از کارکنان این کارخانه اعلام شده است.

این مطلب را هم ببینید
امکان ارسال ایمیل های دریافتی جیمیل به آدرس ایمیل دیگر

همچنین محلی که فرد مبتلا به ویروس کرونا در آن کار می‌کرد، تا پس فردا (۶ اسفند) از دسترس خارج خواهد بود و تنها افراد مشخصی اجازه ورود به این بخش را دارند. علاوه بر خود شخص مبتلا، سامسونگ برای افرادی که با او تماس داشته‌اند نیز شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است. این غول کره‌ای، کارمندان مشکوک به ویروس کرونا که با شخص آلوده در تماس بودند را قرنطینه کرده و از آن‌ها تست‌های مربوطه را خواهد گرفت.

کارگر آلوده‌ی سامسونگ در بخش فناوری‌های بی‌سیم گوشی‌های هوشمند کارخانه‌ی گومی فعالیت می‌کرد. سیستم پاسخ‌گویی سریع به بحران سامسونگ تعطیلی کارخانه‌ی مذکور را اطلاع‌رسانی کرده است. این سیستم در پیامکی به همه‌ی کارکنان خبر تعطیلی کارخانه را با هدف استریلیزه‌کردن محیط کار اعلام کرد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین مرورگرهای آفلاین را بشناسید

ازآنجاکه تعطیلی کارخانه‌ی samsung در روزهای آخر هفته اتفاق افتاد، تأثیر بر روند تولید گوشی هوشمند حداقل خواهد بود. البته وضعیت کنونی کارخانه هنوز تا ایده آال فاصله دارد. کره‌‌ای‌ها اکنون در میانه‌ی فرایند تولید این محصول قرار دارند و قطعا تعطیلی طولانی‌مدت کارخانه باعث تأخیر بیشتر در آماده‌سازی و عرضه‌ی گلکسی Z فلیپ می‌شود و برنامه‌های بازاریابی سامسونگ را برای دومین گوشی تاشدنی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *