مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک بخاطر ویروس کرونا

کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک

ویروس کرونا این روزها افکار زیادی را درگیر خود کرده است. این بیماری اختلالات زیادی در زندگی مردم در کشورهای مختلف و حتی در کسب و کارها ایجاد کرده است. نگرانی ها در رابطه با شیوع این ویروس به حدی است که ،  فیسبوک تصمیم به لغو همایش بازریابی جهانی خود بگیرد. پیش تر نیز مراسم هایی همچون MWC 2020 و CP+ 2020 بدلیل شیوع این ویروس لغو شد. اکنون نیز شاهد اطلاعیه لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک بخاطر ویروس کرونا هستیم.

لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک

در ابتدا قرار بود کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ – فروردین ۱۳۹۹) در مرکز همایش‌های Moscone در شهر سان‌فرانسیسکوی آمریکا برگزار شود. همچنین انتظار می‌رفت ۴٬۰۰۰ نفر در این همایش حضور پیدا کنند. به گفته یکی از افراد تیم فیسبوک ، سلامتی اعضای این تیم بیشترین اولویت را دارد. از این رو تصمیم به لغو کنفرانس جهانی خود گرفته اند. این نخستین باری نیست که شاهد لغو شدن کنفرانسی مهم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا هستیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی نرم افزار ibeesoft data recovery

کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک

به‌دلیل شیوع این ویروس مرگبار شمار زیادی از غرفه‌ داران شناخته‌ شده‌ی نمایشگاه MWC 2020 که در بین آن‌ها نام انویدیا، سونی، ال‌جی، اریکسون، اینتل، ویوو، آمازون، نوکیا و HMD به‌چشم می‌خورد، اعلام کردند که در این همایش حضور پیدا نمی‌کنند. این ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت اتحادیه‌ی GSM در اطلاعیه‌ای رسمی از لغو برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۰ خبر داد. همچنین صبح امروز در خبری اعلام شد که به‌دلیل نگرانی در رابطه با کرونا، برگزاری کنفرانس عکاسی CP+ 2020 لغو شده است.

همانطور که می دانید ویروس کرونا از نوع COVID-19 از کشور چین نشات گرفته و تا به‌ امروز بیش از ۴۹ هزار نفر را مبتلا کرده است. آمار نشان می دهد که تاکنون ۱٬۳۸۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. نگرانی‌ها درمورد کرونا به‌حدی افزایش یافته بود که سازمان جهانی بهداشت موسوم به WHO وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *