مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

بدون شک نرم افزارها توانسته اند کمک چشمگیری به انسان در زمینه های گوناگون کنند. در حوزه معماری و دکوراسیون نیز، نرم افزارهای بسیاری طراحی شده اند. هرکدام از این نرم افزارها امکانات منحصر به فرد خودشان را دارند. از آنجایی که تعداد این نرم افزارها همچون سایر برنامه ها بسیار زیاد است و احتمال دارد کاربران در انتخاب دچار سردرگمی شوند ، در این بخش بهترین نرم افزارهای طراحی خانه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

بهترین نرم افزار های طراحی خانه باید آرشیوی از وسایل خانه مثل مبلمان و وسایل دیگر داشته باشند. همچنین امکان محاسبه هزینه ساخت خانه طراحی شده در دنیای واقعیت وجود داشته باشد.

SketchUp Pro

بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

 

این نرم افزار ویژگی ها و امکانات گسترده ای در زمینه طراحی خانه به کاربران می دهد. در این نرم افزار می توانید بدون هیچ زحمتی فقط با کلیک کردن، خانه (یا دیگر ساختمان‌ها) خود را به صورت سه بعدی طراحی کنید. SketchUp Pro توسط مهندسین معماری و ساختمان‌سازی و طراحان و نقشه‌کشان ساختمان استفاده می‎شود. یکی از ویژگی‌های خوب این نرم افزار تعداد بسیار بالای طرح‌های سه‌بعدی آن است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ Latitude 7320 Detachable دل رونمایی شد

Home Designer Professional

در این نرم افار امکانات و ویژگی های زیادی برای طراحی خانه رویاییتان در اختیارتان قرار می گیرد. فرقی نمی کند قصد طراحی اتاق کوچک را دارید و یا یک ساختمان چند طبقه. این نرم‌افزار آرشیو کاملی از طرح‌های 3D دارد که به طراحی انجام شده اضافه می‌شود.

Sweet Home 3D

بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

این نرم افزار از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. ساختمان خود را طراحی کنید و به آن مبلمان، کابینت، اتاق خواب، حمام و… اضافه کنید. رنگ، شکل، مکان و بافت هر شکل جدیدی را که به طرح اضافه می‌کنید به راحتی می‌توان تغییر داد.

Total 3D Home

یک ویلای پر دار و درخت با چشم انداز جنگلی ، میتواند رویای هر فردی باشد. این خانه جذاب را در نرم افزار Total 3D Home با امکانات بینظیری که در اختیارتان قرار می دهد طراحی کنید. این نرم‌افزار ویدیوها و عکس‌های بی‌شماری جهت آموزش و ایده دادن به کاربر برای کشیدن طرح ساختمان ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه در اندروید

HGTV Home & Landscape Platinum Suite

بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

همه ما دوست داریم خانه ای با منظره جذاب و زیبا داشته باشیم. برای طراحی چنین خانه ای به سراغ نرم افزار HGTV Home & Landscape Platinum Suite بروید. رابط کاربری ساده این برنامه ، کار با آن را آسان می کند. این برنامه آرشیو پرباری از انواع درختان و گیاهان دارد و اطلاعاتی درمورد نور، خاک و آب مورد نیاز گیاهان و درختان هم در اختیار طراح می‌گذارد.

Homestyler

یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی خانه که از قابلیت ها و امکانات زیادی برخوردار است. این اپلیکیشن، شبیه‌سازی و ترکیب کردن مدل‌های مختلف را براحتی انجام داده و به شما این امکان را می‌دهد که از شکل واقعی مدل طراحی کرده خود دیدن کنید. با Homestyler می‌توان از دیگر کاربران به صورت آنلاین ایده گرفت.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی خانه

  1. AffiliateLabz گفت:

    Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *