مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020 را بشناسید

بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020

کروم به خودی خود یک مرورگر خوب و قابل است، اما افزونه ها قابلیت های آن را تا حد زیادی افزایش می دهند. برای گوگل کروم هزاران افزونه متفاوت وجود دارد که کارهای مختلفی انجام میدهند. تعداد این افزونه ها هر ساله در حال افزایش است. در این بخش می خواهیم بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020 که به افزایش کارایی این مرورگر کمک می کنند را معرفی کنیم.

بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020

(Print Friendly & PDF)

بدون شک حواس‌پرتی، یکی از عوامل دور شدن شما از هدف اصلی‌تان است. هنگامی که مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، به راحتی توسط برخی عناصر مزاحم از جمله تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی، منو‌های Drop-down و دیگر موارد اینچنینی از هدف اصلی‌تان در اینترنت منحرف می‌شوید. این افزونه به گونه ای طراحی شده تا به طور خودکار در پروسه پرینت کردن یک مقاله یا صفحه وب آگهی‌های تبلیغاتی و سایر موارد مشابه را حذف کند و از این طریق مصرف جوهر و کاغذ را کاهش دهد.

(Avast Online Security)

با استفاده از این افزونه می توانید از رایانه خود هنگام وبگردی محافظت کرده و محتویات سایت‌های مورد نظرتان را هم مسدود کنید. همچنین این افزونه قادر است  به طور خودکار سایت‌های دارای بدافزار، کوکی و فناوری دنبال سازی شناخته شده را مسدود کند.

(Wikiwand)

ین افزونه ستون‌های متنی خواندنی و ساده را با یک منو یکپارچه ترکیب می‌کند و یک فهرست مطالب و گالری رسانه‌ای کارآمد را برای دسترسی داشتن به بزرگترین دانشنامه جهان در اختیارتان می‌گذارد.

(Blur)

اگر در اهل خرید اینترنتی هستید و اطلاعات کارت خود را در سایت های مختلفی وارد می کنید ، استفاده از این افزونه به شما توصیه می شود. بلر در قالب یک سرویس مدیریت رمز اطلاعات کارت اعتباری کاربر را مخفی می‌کند و او را قادر می‌سازد تا ایمیل فاقد نام ارسال کند. شما با کمک بلر می‌توانید رمزهای قوی بسازید و آن‌ها را بین کامپیوترتان و دستگاه‌های iOS همگام سازی کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی چند سایت کاربردی در اینترنت

(Unshorten.link)

این افزونه به منور کوتاه کردن لینک ها طراحی شده است.  آنشورتن لینک یک فضای بین صفحه‌ای را برای شما به وجود می‌آورد تا در هنگام کلیک کردن روی یک لینک کوتاه شده بدانید که به چه صفحه‌ای منتقل می‌شوید و علاوه بر این کاربر را نسبت به کوکی‌های دنبال کننده و بدافزارها مطلع می‌سازد.

(Stylish)

یکی دیگر از بهترین افزونه های گوگل کروم در سال 2020 که امکانات خوب را در اختیار کاربران قرار می دهد. این افزونه این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از CSS ظاهر وب سایت‌ها و نرم افزارهای وبی را تغییر دهید و آن‌ها را تا حدی مطابق با نظر خودتان بهبود بخشید.

(Honey)

اگر می خواهید از جدیدترین تخفیف ها و کوپن های فروشگاههای اینترنتی باخبر شوید ، این افزونه کمکتان خواهد کرد. ین اکستنشن کدهای تخفیف بیش از 100 فروشگاه فعال در کانادا، انگلستان و آمریکا را بررسی می‌کند  تا راحتتر و سریعتر بتوانید کالای مورد نظرتان را با قیمتی ارزانتر خریداری کنید.

(Instant Dictionary)

افزونه ای محبوب که به کاربران در پیدا کردن معانی لغات و عبارات کمک می کند. کافیست که روی لغت مورد نظرتان دابل کلیک کنید یا روی آیکون خود افزونه کلیک نمایید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور NTLDR Is Missing در ویندوز

(HTTPS Everywhere)

این ابزار در قالب بخشی از یک همکاری بین تور پروژکت و الکترونیک فرونتیر فاندیشن به صورت یک افزونه ساخته شده است تا جستجو و ارتباطات آنلاین شما را با دوباره نویسی درخواست‌های لینک HTTP از HTTPS رمزگذاری کند.

(Colorblind – Dalton for Chrome)

این افزونه مخصوص افرادی طراحی شده است که مبتلا به کوررنگی می باشند. کالر بلایند به طور پویا تنظیمات رنگ مرورگر را تغییر می‌دهد و از این طریق باعث می‌شود که افراد مبتلا به این عارضه تصاویر و محتویات رسانه‌ای را بهتر ببینند و تجربه وب گردی بهتری داشته باشند.

(Any.do)

انی دو یکی از محبوبترین نرم افزارهای بین پلت فرمی در زمینه ارائه لیست کارهایتان است و در قالب یک افزونه شما را قادر می‌سازد تا کارهایتان را بین یک دستگاه دسکتاپ و موبایل (یا برعکس) همگام سازی کنید.

(Better History)

این افزونه عملکرد تب سابقه جستجوی این مرورگر را بهبود می‌بخشد و خط زمانی عمودی آن را به یک تقویم افقی مجهز می‌کند تا راحتتر به تاریخ‌ها و ساعت‌ها دسترسی داشته باشید.

(Privacy Badger)

این افزونه روی ابزارهای ردگیر مورد استفاده توسط شرکت‌های تبلیغاتی برای دنبال کردن فعالیت‌های آنلاین شما نظارت و آن‌ها را به طور انتخابی با الگویتم‌های داخلیش مسدود می‌کند.

(CrxMouse Gestures)

این افزونه قابلیت های جالبی به ماوس اضافه می کند و بدین ترتیب کارایی شما در وبگردی افزایش خواهد یافت. به کمک این افزونه باز کردن و بستن تب‌های جدید، جلو و عقب رفتن در سابقه جستجو و کپی کردن لینک‌ها و متن‌ها برای کاربر ساده‌تر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *