اخبار تکنولوژی

شارژر شیائومی GaN با توان خروجی 65 وات معرفی شد

شارژر شیائومی GaN

شیائومی برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند. این کمپانی در طی مراسم رونمایی از گوشی شیائومی می 10 ، شارژر شیائومی GaN با توان خروجی 65 وات و سرعت شارژ بالا را نیز معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

شارژر شیائومی GaN

در ساخت این شارژر مبتنی بر سوکت یو اس بی C ، از فناوری نیترید گالیم استفاده شده و بیشینه توان خروجی 65 وات است. عرضه این شارژر از هجدهم فوریه (بیست و نهم اسفند) شروع می‌شود. اما می توانید از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی آن را به قیمت 21 دلار پیش خرید کنید. استفاده از همه یا بخشی از ظرفیت توان خروجی شارژر Xiaomi به گوشی بستگی دارد. به عنوان نمونه سرعت شارژ شیائومی می 10 پرو با استفاده از آن 50 وات بوده و باتری گوشی نام برده را طی 45 دقیقه، از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
ماشین حساب ویندوز ۱۰ برای لینوکس منتشر شد

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از PD 3.0 و دیگر پروتکل‌ های فناوری شارژ سریع اشاره کرد. فرقی نمی کند از کاربران گوشی های شیائومی هستید یا سایر برند ها؛ در هر صورت می توانید از این قابلیت بهره مند شوید. شارژر Xiaomi GaN حتی با آیفون‌ های سال‌ های اخیر نیز سازگار است. بر اساس اعلام شرکت شیائومی ، Xiaomi GaN باتری آیفون 11 را در مقایسه با شارژر 5 واتی پیش‌ فرض درون جعبه گوشی نزدیک به 50 درصد سریع تر شارژ می‌کند.

بدلیل اینکه شیائومی در ساخت این شارژر از ماده نیمه هادی جدید (نیترید گالیم) استفاده کرده است ، ابعاد آن در مقایسه با آداپتور استاندارد نوت بوک‌ های این شرکت 48 درصد کوچکتر است. با توجه به پشتیبانی آن از پروتکل‌های شارژ متعدد، می‌ توان از شارژر جدید شیائومی برای شارژ مک بوک پرو یا نوت بوک‌های ساخت همین شرکت چینی استفاده کرد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین ایربادهای تمام بیسیم را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *