تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ظاهری زیبا در مدل 2020 لپ تاپ XPS 13 دل

مدل 2020 لپ تاپ XPS 13 دل

کمپانی دل در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس محصولات سخت افزاری خود از جمله لپ‌تاپ Dell XPS 13 9300 را معرفی کرد. این محصول که لپ تاپ پرچمدار دل محسوب می شود، بیشتر از هر چیز ، ظاهر جذابی دارد. برای بررسی مدل 2020 لپ تاپ XPS 13 دل این مطلب را از دست ندهید.

مدل 2020 لپ تاپ XPS 13 دل

به گفته دل نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی ایکس پی اس جدید به 91.5 درصد رسیده که حتی از آخرین مدل لپ تاپ Spectre x360 شرکت HP نیز بیشتر است. حاشیه های باریک این نمایشگر 13.4 اینچی ظاهری درخشان به لپ تاپ داده اند. چانه‌ی پایینی نمایشگر این لپ تاپ که در مدل سال قبل وجود داشت نیز با این لپ تاپ خداحافظی کرده است. در واقع نمایشگر مستقیماً به کیبورد وصل شده است.

این مطلب را هم ببینید
پرکاربردترین کلید میانبرهای ویندوز 10 را بشناسید

نسبت ابعاد بلندتر 16:10 همچنین فضای بیشتری برای کار کردن نسبت به یک نمایشگر لپ تاپ استاندارد را ارائه می‌کند. درست مانند گذشته٬ شما حق انتخاب بین نمایشگر 1080p و 4K را دارید که البته همه‌ی آن ها از HDR و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند. صفحه کلید لپ تاپ تا لبه‌های کناری نمایشگر کشیده شده است. کلیدها 9 درصد و تاچ پد 17 درصد بزرگتر شده است.

این لپ تاپ از پردازنده‌های نسل دهمی 10 نانومتری اینتل (از Core i3 گرفته تا نسخه 4 هسته‌ای Core i7-1065G7) و تا حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 قدرت می‌گیرد. چیپست‌های نسل دهمی همچنین به چیپ‌های گرافیک Iris Plus اینتل نیز مجهز هستند که گام بزرگی را نسبت به چیپ‌های گرافیکی یکپاچه در گذشته برداشته‌اند.

نمی‌توانید انتظار داشته باشید ایکس پی اس جدید با نسخه‌ی شش هسته‌ای پردازنده‌های نسل دهمی اینتل عرضه شود. بنابراین اگر به قدرت بیشتری نیاز دارید باید مدل 2019 لپ تاپ XPS 13 را خریداری کنید یا آنکه منتظر XPS 15 بمانید. در واقع این لپ تاپ ، نسخه ارتقا یافته ای برای کسانیست که بدنبال لپ تاپ مدرن هستند. فلز‌هایی که در ساخت این لپ تاپ استفاده شده جلای بیشتری گرفته‌اند که به شما احساس یک لوازم خانگی باکیفیت را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه تبدیل ورد به پاورپوینت به 3 روش زیر

نسخه معمولی XPS جدید دل از هفتم ژانویه با قیمت پایه 1000 دلاری عرضه می‌شود. نسخه‌ی مخصوص توسعه دهندگان آن نیز با قیمت 1200 دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *