معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بررسی تبلت لنوو M10 FHD REL با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر

تبلت لنوو M10 FHD REL

همه ما برند لنوو را با تبلت ها و لپ تاپ های قدرتمندش می شناسیم. لنوو را در اصل باید یک کمپانی چند ملیتی دانست اما در تمام این سال ها به دلیل شکوفایی این برند در چین تمام کاربران  حوزه تکنولوژی این برند را یک کمپانی چینی می دانند . دفاتر مرکزی این کمپانی در حال حاضر در شهر های پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی  آمریکا  واقع شده است. لنوو پس از گذشت سال ها و قبول شکست های متعدد به یکی از قطب های تولید کننده لپ تاپ و تبلت تبدیل شده است. این کمپانی خوشنام، تبلت جدیدی را عرضه کرده است که از قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است. تبلت لنوو M10 FHD REL مجهز به یک باتری غول پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شده است.

این مطلب را هم ببینید
5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت در آیفون

تبلت لنوو M10 FHD REL

با وجود ورود لنوو به بازار گوشی های هوشمند ، این غول تولید کننده‌ی چینی، هنوز در بخش تبلت‌ های اندرویدی فعال است. این تبلت یک نمایشگر 10.1 اینچی IPS با وضوح فول اچ دی پلاس و حاشیه‌های عریض دارد. M10 FHD REL دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اسپیکرهای دوگانه در جلو است. این محصول یعنی M10 FHD REL با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار شده است.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی در این تبلت ارائه شده و از طریق شکاف microSD، میزان فضای ذخیره‌ سازی قابل افزایش است. یکی از ویژگی‌ های مهم این تبلت جدید، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های کودکان در سال 2020

پشتیبانی از باند دوگانه وای فای، برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، رادیو FM و سیستم عامل اندروید 9 پای، از دیگر ویژگی‌های این تبلت محسوب می‌شوند. لنوو این محصول را با قیمتی معادل 196 دلار در هند به فروش می‌رساند؛ اما هنوز صحبتی از عرضه جهانی آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *