معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های سال 2020

بهترین تبلت های سال 2020

تبلت از سری وسایل هوشمند است که در دنیای امروز کاربردهای بسیاری دارد. این وسیله حتی راه خود را به زندگی کودکان ما باز کرده است. برندهای زیادی در دنیا در زمینه تولید این دستگاه کاربردی فعالیت می کنند. از این رو مدل های گوناگونی از تبلت در بازار موجوداست. با شروع سال 2020 این برندها ، تبلت های جدید خود  را رونمایی و به بازار عرضه کردند. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین تبلت های سال 2020 بپردازیم.

بهترین تبلت های سال 2020

اپل آیپد پرو 11 و 12.9 اینچ

بهترین تبلت های سال 2020

تبلت‌های آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی نه تنها بهترین تبلت‌های اپل در بازار هستند، بلکه ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارند. کیفیت نمایشگر ممتاز و دوربین باکیفیت از جمله مزایای این محصول بشمار می روند. همچنین عمر باتری بالایی داشته و اسپیکرهای آن کیفیت صدای فوق العاده ای ارائه می کنند. بزرگترین عیب این محصولات قیمت بالای آنهاست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری در اندروید

سامسونگ گلکسی تب اس 6

سامسونگ همانند گوشی‌های هوشمندش، ارائه کننده‌ی بهترین جایگزین اندرویدی برای محصولات اپل است. تبلت سامسونگ دارای یک نمایشگر پر زرق و برق 10.5 اینچی AMOLED بوده و گزینه بسیار مناسبی برای گیمینگ و تماشای فیلم می باشد.

آمازون فایر اچ دی 10

بهترین تبلت های سال 2020

آمازون فایر اچ دی 10 با قیمتی در حدود 2 تا 5 برابر کمتر از سایر محصولات این لیست، ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت. وضوح نمایشگر آن 1920 در 1200 است که برای پخش محتوای فول اچ دی مناسب خواهد بود و تراشه‌ی 8 هسته‌ای ساخت مدیاتک نیز سرعت قابل قبولی را در این راه به شما ارائه خواهند کرد. عمر باتری این تبلت برای پخش حداکثر 8 ساعت است.

سامسونگ گلکسی تب اس 4

این تبلت می‌تواند از پس کارهای مختلف برآید. نرم افزار سامسونگ در اینجا نقش مهمی را ایفا می‌کند. به جای رابط کاربری فشرده شده‌ای که در گوشی‌ها میابید، سامسونگ یک رابط کاربری با پیکربندی دسکتاپی که برای استفاده از تبلت بهینه شده است را در اینجا بارگذاری کرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *