اخبار تکنولوژی

با جدیدترین اسپیکرهای هوشمند دنیا آشنا شوید

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

امروزه اسپیکرها نقش زیادی در زندگی افراد ایفا می‌کنند و در هر زمینه ای کاربرد دارند. اسپیکرها انواع مختلفی دارند که در این میان اسپیکرهای هوشمند جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده و بسیار محبوب هستند. این دستگاههای جذاب علی‌رغم نامشان، کارهای بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند. در طی سالهای اخیر اسپیکرهای هوشمند زیادی توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین و جدیدترین اسپیکرهای هوشمند دنیا بپردازیم.

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

اسپیکر هوشمند آمازون اکو دات (نسل 3)

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

یکی از بهترین برندها در این زمینه آمازون است که موفق به عرضه اسپیکرهای هوشمند توانمند بسیاری با قیمت مناسب شده است. نسل سوم Echo Dot یک انتخاب مناسب برای شماییست که می خواهید یک اسپیکر باکیفیت و بادوام داشته باشید. دستیار صوتی آمازون نسبت به گوگل و اپل از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. نسل سوم آمازون اکودات از نسخه‌های قبلی بهتر است. قیمت این مدل 50 دلار است؛ اما قیمت نسخه دیگر آن با یک ساعت LED، سنسور دما و دزدگیر، 60 دلار است.

اسپیکر هوشمند Google Nest Mini

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای هوشمند با قیمت 50 دلار که به عنوان بهترین دستیار شخصی شناخته می شود. دستیار گوگل اکنون تقریباً به اندازه الکسا توانایی‌های زیادی دارد. این باعث می‌شود که Google Nest Mini جایگزین مناسبی برای Amazon Echo Dot باشد. حتی دستیار صوتی هوشمند گوگل از الکسا مقداری هوشمندتر است. مثلا اگر نتوانید نام دقیق وسایل خانه هوشمند خود را به خاطر بیاورید، گوگل نست انعطاف‌پذیر‌تر عمل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه آیفون خود را برای نصب آپدیت iOS 15 آماده کنیم؟

اسپیکر هوشمند آمازون اکو اسپات

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

این دستگاه تنها یک اسپیکر نیست ، بلکه یک وسیله سرگرم کننده است. این اسپیکر بهترین طراحی را در بین محصولات آمازون دارد. شما می‌توانید آن‌ را در اتاق خواب، روی میز، در آشپزخانه و هر جای دیگری قرار دهید. این محصول جایگزین خوبی برای اکو دات است.

اسپیکر هوشمند Google Home Hub

یکی از جدیدترین محصولات نمایشگرهای هوشمند که رقیب جدی برای Amazon Echo Show محسوب می شود. این محصول یک اسپیکر هوشمند است که صفحه نمایش نیز دارد و نسبتا ارزان است و با قیمت 80 دلار به فروش می‌رسد. نسبتا ارزان بوده و 80 دلار قیمت دارد. مزیت دیگر آن قابلیت یکپارچه‌سازی ShowGoogle Photos است. اما در برقراری تماس ویدیویی محدودیت دارد.

اسپیکر هوشمند سونوس وان

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

اگر کیفیت صدای اسپیکر برایتان بیشترین اولویت را دارد ، این محصول مناسب شماست. قیمت این اسپیکر 200 دلار است و امکان پخش صدای استریو را به شما می‌دهد. امکان جفت کردن دو صدا با این اسپیکر نیز وجود دارد؛ اما حتی یک بلندگو نیز برای پخش انواع مختلف ژانرهای موسیقی جذاب است.قیمت این اسپیکر 200 دلار است و امکان پخش صدای استریو را به شما می‌دهد. امکان جفت کردن دو صدا با این اسپیکر نیز وجود دارد؛ اما حتی یک بلندگو نیز برای پخش انواع مختلف ژانرهای موسیقی جذاب است.

این مطلب را هم ببینید
جدیدترین مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ رونمایی شد

اسپیکر هوشمند آمازون اکو پلاس (نسل دوم)

اگر به دنبال یک اسپیکر مناسب برای کنترل خانه هوشمند خود هستید ، حتما اکوپلاس نسل دوم را تهیه کنید. Echo Plus تلفن‌های هوشمند معمول الکسا را با اسپیکر ترکیب می‌کند؛ بنابراین برای کنترل خانه هوشمند می‌توانید به جای نیاز به خرید ابزار بیشتر، سنسورهای خود را با آن همگام کنید. قیمت این مدل از اسپیکرهای هوشمند 150 دلار است.

اسپیکر هوشمند JBL Link 20

جدیدترین اسپیکرهای هوشمند

یکی از بهترین و جدیدترین اسپیکرهای هوشمند قابل حمل که دارای باتری بوده و از ماندگاری باتری و کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است. همچنین دستیار گوگل آن مانند Google Nest Mini ساخته شده است.

اسپیکر هوشمند Google Home

مزیت اصلی این اسپیکر تسهیل پخش کردن موسیقی‌های یوتیوب است. در واقع Google Home یک DJ عالی است. البته گوگل هوم برای کنترل خانه‌های هوشمند زیاد مناسب نیست؛ زیرا هنوز در درک دستورات مشکل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *