اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S توسط BenQ معرفی شد

مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S

مانیتور خوب برای هر کاربری ارزشمند است و برای بازی‌خورها هم اهمیت مانیتور کمتر از کارت گرافیک نیست. حتی بد نیست بخشی از هزینه‌ی کارت گرافیک را برای خرید مانیتوری که حداقل ویژگی‌های گیمینگ را داشته باشد. شرکت بنکیو یه شرکت چندملیتی تایوانی است که اصلی ترین محصولات تولیدی این شرکت نمایشگر و ویدئو پروژکتور های بنکیو می باشند. این کمپانی به تازگی مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S خود را معرفی کرده است.

مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S

فناوری IPS به‌تازگی تحولات زیادی یافته تا جایی که به نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز در نمایشگرهای گیمینگ رسیده است و این در حالی است که قبلا این قابلیت توسط پنل TN ارائه می‌شد. اما اکنون پنل‌های TN یک امکان جدید را ارائه کرده‌اند که آن، زمان پاسخ‌دهی بسیار کم است. بنکیو به‌ تازگی با بهره‌گیری از این فناوری جدید در پنل‌های TN، مانیتور گیمینگ جدید خود را عرضه کرده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی ماوس گیمینگ Logitech G903

مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S

Zowie XL2746S از نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز برخوردار می‌باشد بنابراین مانیتور برای تجربه بازی‌های ورزشی بسیار مناسب است. این نمایشگر 27 اینچی با سرعت بالای خود می‌تواند صحنه‌های سریع بازی‌ها را به صورت روان و با کمترین میزان تاخیر به نمایش بگذارد و از ویژگی‌هایی برای ارائه تصاویر باکیفیت برخوردار است که می‌تواند آن را تبدیل به گزینه‌ای شایسته در بازار نسبتا شلوغ نمایشگرهای گیمینگ کند.

BenQ کارت گرافیک‌های GTX 980 انویدیا و AMD Radeon RX480 یا مدل‌های قدرتمندتر را پیشنهاد می‌کند. زمان پاسخگویی این نمایشگر تنها 0.5 میلی ثانیه (GTG) است و باعث می‌شود تجربه منحصر به فردی از گیمینگ به گیمر منتقل شود. در این نمایشگر گیمینگ با پنل TN، نمی‌توان انتظار زاویه دید یا پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را داشت درنتیجه فقط شاهد پشتیبانی از رنگ‌های sRGB خواهیم بود.

این مطلب را هم ببینید
دسترسی هکرها به وبکم تمام محصولات اپل از طریق مرورگر سافاری

مانیتورهای Zowie بنکیو به‌طور اختصاصی برای گیمرهای حرفه‌ای و بازی‌های ورزشی طراحی شده‌اند. این مانیتور گیمینگ از هود مخصوصی برای کاهش تابش نور و افزایش تمرکز برخوردار بوده و همچنین از چشم‌ها محافظت می‌کند. طراحی ارگونومیک این مانیتور امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را فراهم خواهد کرد.

در بخش اتصالات مانیتور Zowie XL2746S شاهد DisplayPort 1.2a ،DVI-D DL و دو ورودی HDMI هستیم و همچنین کانکتورهای صوتی و هاب USB دوگانه نیز در این مانیتور ارائه شده است. قیمت مانیتور BenQ Zowie XL2746S  در اروپا  ۶۲۹ یورو اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *