ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ در چند دستگاه فراهم شد

استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ

واتساپ یکی از پیام رسان‌های نیرومند و محبوب است. این پیام رسان قابلیت‌های بسیاری دارد. طبق پستی که در سایت WABetainfo منتشر شده است توسعه‌دهندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ در حال کار روی قابلیت‌های مختلفی هستند. در این میان، امکانی برای کاربران فراهم می‌شود که استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ در چند دستگاه را ممکن می سازد.

استفاده همزمان از یک حساب کاربری واتساپ در چند دستگاه

واتس اپ که فیسبوک مالک آن است، میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد. با وجود محبوبیت بالا، این پیام‌رسان دارای چندین نقص بزرگ است. یکی از بزرگترین مشکلات این برنامه، عدم امکان استفاده از یک حساب در چندین دستگاه است. این ویژگی در آینده نزدیک به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد، البته اولین بار در آبان 98 به آن اشاره شده بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی انواع مانیتور

متاسفانه زمان دقیق عرضه این قابلیت به‌صورت به‌روزرسانی مشخص نشده است و گویا هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. با این حال، احتمال می‌رود که به‌زودی طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی از این قابلیت و سپس اضافه شدن آن به واتساپ باشیم. در پست منتشر شده توسط سایت WABetainfo به اضافه شدن مدل جدیدی از پیام‌های خودتخریب اشاره شده است که برای چت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. پیام‌هایی که با ویژگی خودتخریبی ارسال شوند پس از زمان مشخصی حذف خواهند شد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این قابلیت، کاربر می‌تواند زمان حذف شدن پیام‌های خودتخریب را مشخص کند.

در حالی که این ویژگی برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده است، شاید امنیت آن‌ها را به خطر بیاندازد. در حال حاضر این پیام‌رسان با مشکل هک اجتماعی مواجه است و قابلیت جدید می‌تواند احتمال هک شدن حساب کاربران را افزایش دهد، البته شاید واتس اپ با ارائه ویژگی جدید، راه‌حلی برای این مشکل نیز پیدا کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل PDF به JPG

واتس اپ در هفته‌های گذشته به چندین ویژگی جدید مانند دارک مود مجهز شده، قابلیتی که برای کاربران پیام‌رسانی مانند تلگرام جدید محسوب نمی‌شود. با وجود این موضوع، این پیام‌رسان کمبودهای زیادی دارد و این نقص‌ها باعث شده کاربران بیش از پیش از نسخه‌های غیر رسمی این پیام‌رسان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *