مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در ویندوز را بشناسید

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل

ایمیل یکی از قدیمی ترین انواع ارتباطات اینترنتی است و یکی از معدود ابزارهای قدیمی است که هنوز هم بسیار زیاد استفاده می‌شود. اگر صاحب چند اکانت از چند سرویس مختلف ارائه‌دهنده ایمیل باشید، مسلما استفاده از یک نرم‌ افزار مدیریت ایمیل مناسب، برای شما ضروری بنظر می رسد. برای شناخت و انتخاب بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در ویندوز این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در ویندوز کدامند؟

eM Client

این برنامه قابلیت تبادل ایمیل چند زبانه را نیز دارد. این برنامه از یک الگوی مشترک که به طور گسترده توسط سایر برنامه‌های مدیریت ایمیل مورد استفاده قرار می گیرد، تبعیت می‌کند: دسترسی سریع به کلیه حساب‌های مرتبط و پوشه مربوطه در سمت چپ شامل تقویم، مخاطبین و تسک‌ها درست در زیر آن. از این رو کار با برنامه ساده می باشد.

شاخص ترین ویژگی این نرم افزار ، توانایی ترجمه ایمیل‌های ارسالی به ۳۹ زبان در داخل برنامه است. eM Client به طور خودکار زبان را تشخیص داده و گزینه ترجمه را با یک کلیک ساده در زیر اطلاعات تماس فراهم می کند. علاوه بر آن از ویژگی چت برخوردار است که می تواند به عنوان یک پنجره جداگانه و در حالی که شما روی چیزهای دیگر کار می کنید مستقلا اجرا شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

Thunderbird

برای افرادی که به مرورگر برای مدیریت ایمیل‌هایشان عادت کرده اند این برنامه بسیار مفید است زیرا بعضی از کاربران به محیط مرورگر عادت کرده اند و استفاده از برنامه های دسکتاپ برایشان سخت است. در این نرم افزار هر ایمیلی که کاربر باز می‌کند شامل ۳ تب است یکی برای پیام ها، یکی برای تقویم و یکی هم برای تسک ها. با ایجاد یک ایمیل جدید در واقع یک پنجره جدید بصورت کلی باز می‌شود.

Thunderbird نرم افزاری متن باز است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های نرم افزار مورد بحث ، قابلیت ادغام شدن با Google Chat ، IRC ، Twitter و XMPP است. به این معنی که می توانید از داخل Thunderbird از این برنامه‌ها استفاده کنید. در بالای گزینه Chat کلیک کنید یک تب جدید باز خواهد شد که می‌توانید حساب دیگری را انتخاب کنید. دقیقاً مانند یک مرورگر، هر برگه به وضوح بالای کل رابط قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن Clipboard History ویندوز 10

Windows Mail

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل

این برنامه رایگان بصورت پیش فرض در ویندوز نصب شده است. در نوار کناری سمت چپ  می توانید به تقویم، وظایف و صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که در صندوق ورودی ایمیل خود هستید، همه چیز کاملاً اساسی است. شما هیچ گزینه تعویق، امکان برنامه ریزی پیام ها یا حتی ویرایش HTML را پیدا نمی کنید. گزینه ای برای ترسیم پیام ها وجود دارد: شروع به نوشتن پیام جدید کنید، و سپس روی برگه Draw در بالا کلیک کنید.

Microsoft Outlook

یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل در ویندوز که شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است. ابزار Quick Steps به شما امکان می دهد تا مسیرهای خودکار برای مدیریت برخی ایمیل ها و مخاطبین ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است گزینه Move to New Folder را انتخاب کنید، یک پوشه خاص را انتخاب کرده و یک میانبر صفحه کلید مانند ctrl + shift + 1 را اختصاص دهید. سپس می توانید هر تعداد ایمیل را انتخاب کنید، با استفاده از کلیدهای میانبر همه آنها به پوشه انتخاب شده ارسال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *