مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای حذف صدای خواننده از روی آهنگ

حذف صدای خواننده از روی آهنگ

در بین اهالی موسیقی همیشه حذف کردن صدای خواننده از روی آهنگ به عنوان یک چالش یا دغدغه مطرح بوده است و این امر طرفداران زیادی دارد. این کار سخت است اما غیرممکن نیست. با کمی تمرین و آزمون و خطا می توانید این کار را به شیوه درست انجام دهید. در این راه می توانید از نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه استفاده کنید. پس اگر می خواهید بهترین نرم افزارهای حذف صدای خواننده از روی آهنگ را بشناسید ، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین نرم افزارهای حذف صدای خواننده از روی آهنگ کدامند؟

Wavosaur

با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل‌های MP3 و دیگر فایل‌های صدا را تدوین کرده و بتوانید صدای خواننده را از روی آن‌ها حذف کنید. هم‌چنین شما می‌توانید با استفاده از Wavosaur از هر آهنگ قسمتی کم کرده یا قسمتی به آن اضافه کنید یا هم‌زمان فایل‌های دسته‌ای را تدوین کنید. کافیست فایل آهنگ مورد نظر را وارد نرم افزار کرده و روند حذف صدا را به ابزار حذف صدای این برنامه بسپارید.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند جالب برای رفع کندی فایرفاکس

(AnalogX Vocal Remover (Winamp Plugin

این نرم افزار به شرطی به کارتان می‌آید که از قبل نرم افزار Winamp روی کامپیوترتان نصب شده باشد. AnalogX Vocal Remover رابط کاربری آسانی دارد. می‌توانید گزینه «حذف صدا» را انتخاب کنید و روند انجام این کار به صورت خودکار انجام پذیرد یا از گزینه «میان‌بر» استفاده کنید تا بتوانید آهنگ اولیه را بشنوید. البته نوار کشویی به درد بخور دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان پردازش صدا را کنترل کنید.

Karaoke Anything

از این نرم افزار می توانید برای فایل‌های MP3 و همه فایل‌های صدای CDها از Karaoke Anything استفاده کنید. رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار خوب و کاربرپسند است. برای کار کردن روی یک فایل MP3 تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب کردن آن است. پخش‌کننده صدای این نرم افزار بسیار ابتدایی است، ولی می‌توانید با استفاده از آن، قبل از کار کردن بر روی آهنگ ابتدا به فایل گوش دهید. این پخش‌کننده دارای دکمه Play، دکمه Stop و Pause است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی شد

Adobe Audition

شرکت نرم افزاری ادوبی ، در هر زمینه ای سعی کرده است با ارائه نرم افزارهای قدرتمند و کاربردی ، نیاز کاربران را پاسخگو باشد. این نرم افزار نیز همچون سایر محصولات ادوبی رابط کاربری خوب و ویژه‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توانید هر طور که می‌خواهید صدای آهنگ‌ها را تغییر دهید یا روی آن‌ها تدوین مدنظرتان را انجام دهید. Adobe Audition دارای صفحه‌آرایی‌های متفاوتی است. می‌توانید از هر کدام از آن‌ها که می‌خواهید برای انجام کارتان استفاده کنید. البته باید بدانید که نمی‌توانید ابزار خاصی را به نوار خود اضافه کنید یا اینکه گزینه خاصی را از آن کم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *