مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین آنتی ویروس های اندروید را بشناسید

آنتی ویروس های اندروید

با افزایش روز افزون محبوبیت سیستم عامل اندروید، نگرانی کاربران در رابطه با تهدیدهایی همانند ویروس‌ها و بدافزارها که امنیت محصولات اندرویدی را به خطر می‌اندازد نیز افزایش یافته است. بدون توجه به نوع نرم افزارهای مورد استفاده در گوشی یا تبلت اندرویدی، باید یک آنتی ویروس یا نرم افزار امنیتی نیز روی گوشی خود نصب کنید. تا از خطر بدافزارها و ویروس ها در امان بمانید. در این بخش بهترین آنتی ویروس های اندروید را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

AVL

AVL یکی از برندگان سابق جایزه‌ی AV-Test (از خوشنام‌ترین مؤسسات مستقل آزمایش آنتی‌ ویروس) در بخش بهترین نرم‌افزار محافظتی دستگاه‌های موبایلی بوده است. این برنامه علاوه بر دارا بودن پایگاه داده‌ی آنتی ویروس، هر نوع فایل اجرایی را که وارد دستگاه می‌شود نیز شناسایی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت در اکسل

Avast Mobile Security

غول آنتی ویروس ها، اوست، تمامی ویژگی‌های قابل توجه ممکن را در این اپلیکیشن جمع کرده است و با این اوصاف، می‌توان به قطع گفت که این اپلیکیشن فقط یک آنتی ویروس نیست. در نسخه‌ی رایگان آن کاربردهای مختلفی از جمله بلاک کردن تماس‌ها، فایروال و حتی ضد سرقت کردن (Anti-Theft) را به شما عرضه خواهد کرد که این ویژگی آخر، به شما امکان آن را می‌دهد که در صورت گم یا دزدیده شدن گوشی‌تان، آن را قفل یا اطلاعات آن را به کلی پاک کنید.

Bitdefender

یکی دیگر از بزرگان حوزه امنیت که بسیار سبک می باشد. این اپلیکیشن در حقیقت اصلا در پس‌زمینه‌ی دستگاه شما اجرا نمی‌شود، پس منابع سیستم را درگیر نمی‌کند. به همین خاطر باید برنامه‌ی زمانی خاصی ترتیب بدهید تا مرتبا دستگاه را به شکل دستی اسکن کنید. البته اپلیکیشن‌های جدیدی که داخل دستگاه دانلود می‌کنید به‌طور خودکار اسکن می‌شود. از مزیت استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به سادگی استفاده از آن اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوتر ROG Strix GA35-G35DX توسط ایسوس معرفی شد

Eset Mobile Security

آنتی ویروس Eset جزء یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس محسوب می‌شود که اپلیکیشن  اندرویدی آن نیز موجود است. نرخ شناسایی 100 درصد ویروس و به روز رسانی مکرر پایگاه داده این آنتی ویروس آن را به یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس‌های موجود تبدیل کرده است. درست همانند سایر اپلیکیشن‌ها، این آنتی ویروس نیز قابلیت‌های همچون اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *