مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین سایتهای دانلود زیرنویس فیلم

سایتهای دانلود زیرنویس فیلم

فیلم دیدن یکی از تفرریحات مورد علاقه بسیاری از افراد دنیا می باشد. ما ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. حتی شاید‌ برای خیلی ها تماشای فیلم های به روز یک دغدغه باشد و فراتر از تفریحی ساده به آن نگاه کنند. علاوه بر فیلم و سریال های ایرای ، فیلم های خارجی مهیج و جذاب زیادی وجود دارند که قطعا تماشای آن ها خالی از لطف نیست. اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند فیلم و سریال های زبان اصلی را ، همراه با زیرنویس و یا دوبله تماشا کنند. ابزارهای زیادی برای دریافت زیرنویس برای فیلم و سریال های وجود دارد که ما در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین سایتهای دانلود زیرنویس فیلم بپردازیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های اسکرین شات برای موبایل

 بهترین سایتهای دانلود زیرنویس فیلم را بشناسید

English Subtitles

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های دانلود زیرنویس انگلیسی که پایگاه اطلاعاتی قوی‌ از انواع فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب دنیا را در خود دارد. در این سایت به راحتی می‌توانید به زیرنویس‌های مربوط به فیلم‌های دهه 60 نیز دسترسی داشته باشید.

VLC

این پخش کننده چندرسانه ای تقریبا تمام فرمت‌های صوتی و تصویری موجود را پخش می‌کند. یکی از قابلیت‌های محبوب این نرم افزار، توانایی در اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی است. شما به سادگی می‌توانید در حین تماشای فیلم، مستقیما زیرنویس آن را از طریق VLC دانلود کنید.

Podnapisi

در این ابزار شما قادر هستید با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته، زیرنویس‌ها را با واژگان کلیدی، سال، نوع فیلم و چندین طبقه‌بندی دیگر جستجو نمایید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست کردن مرورگرها

Subcene

این وبسایت دارای بانک اطلاعاتی عظیمی از فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب از سراسر جهان است. زیرنویس برای فیلم‌ها به صورت روزانه توسط کاربران و صاحبان سایت اضافه می‌شوند و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی در دسترس هستند.

TVSubtitles.net

در این سایت زیرنویس‌ها به دو دسته‌ فیلم و سریال تقسیم می‌شوند که جستجو را برای شما آسان می‌کند. هم‌چنین در TVSubtitles قابلیت اشتراک‌گذاری زیرنویس‌ها نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *