مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر

آنتی ویروس های رایگان 2020

افراد سودجو همیشه در تلاشند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند اقدام به هک و سوء استفاده از اطلاعات موجود در کامپیوتر و یا سایر دیوایس هایی که دارید کنند و برای آنها هیچ اهمیتی ندارد که اطلاعات شما حاوی چه چیزهایی می باشند. بنابراین استفاده از یک آنتی ویروس خوب بر روی دستگاه ، می تواند امنیت اطلاعات شما را تا حد زیادی تضمین کند. هر ساله آنتی ویروس های مختلفی از سوی شرکت های نرم افزار به بازار عرضه می شود. اگر می خواهید بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 کدامند؟

بیت دیفندر

ان آنتی ویروس همیشه در جایگاه اولین رتبه در میان آنتی ویروس هاست و در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. نسخه رایگان بیت دیفندر از یک طراحی مینیمال بهره می‌برد و با وجودی که امکان انجام تنظیمات خاصی را به کاربر نمی‌دهد، اما به طور خودکار و مداوم کامپیوتر شما را اسکن می‌کند و در صورتی که متوجه هر فایل مشکوکی شود، اسکن را دوباره و این بار به صورت دقیق‌تری اجرا می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
روش های حذف اطلاعات شخصی از اینترنت

AVG

این آنتی ویروس نه تنها از شما در برابر ویروس‌ها و بدافزارها مراقبت می‌کند، بلکه در مسدود کردن لینک‌های مشکوک، دانلود فایل‌های آلوده و همچنین فایل‌های پیوستی که در ایمیل دریافت می‌کنید نیز به شما کمک می‌کند. به همین دلیل آنتی ویروس AVG مناسب کاربران خانگی و یا سالمند است که تمایلی برای صرف هزینه زیاد برای یک آنتی ویروس ندارند.

ZoneAlarm

زون آلارم علاوه بر ارائه فایروال و همچنین اسکن سیستم برای ویروس‌ها، برای دو موضوع دیگری که طی چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته هم امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده است؛ یعنی دزدی هویت و از دست دادن اطلاعات. محافظت در برابر دزدی هویت بوسیله ابزارهایی که به شکل روزانه رمز عبور و نام کاربری شما را تحت نظر قرار می‌دهند انجام می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت شورتکات از سایت در مرورگرهای مختلف

Avast

کاربران بسیار زیادی این آنتی ویروس را به سایر نرم‌افزارهای محافظتی ترجیح می‌دهند. اَوِست با مکانیزم فوق‌العاده قدرتمند خود در برابر شناسایی و مهارکردن تهدیدها توانسته بیش از 400 میلیون کاربر را در سرتاسر جهان ایمن نگه دارد و شاید این دلیل محکمی باشد که شما این آنتی ویروس را انتخاب کنید. نکته‌ی بسیار مهم دیگر در مورد این آنتی ویروس سرعت آن هنگام روشن بودن موتور است. اکثر آنتی ویروس‌ها پس از نصب سیستم شمارا به شدت کند می‌کنند و یا دربهترین حالت، این سنگین بودن را کمتر کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *