معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های کودکان در سال 2020

بهترین تبلت های کودکان

در روزگاری زندگی می کنیم که بچه ها هم همپای بزرگسالان به دنیای فناوری علاقه مندند. در این حالت خرید یک تبلت ناسب برای فرزندتان می تواند راهکار خوبی برای پاسخ به این نیازشان باشد. اما با وجود تنوع و گستردگی این محصول در بازار ، انتخاب برای خریداران بسیار دشوار بنظر می رسد. در این بخش می خواهیم بهترین تبلت های کودکان در سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین تبلت های کودکان در سال 2020 کدامند؟

Amazon Fire HD 8 Kids Edition

بهترین تبلت های کودکان

بهترین تبلت کودکان درواقع تبلت فایر 7 کیدز ادیشن (Fire 7 Kids Edition) بود، اما تبلت 8 اینچی که به بازار آمد، توجهات را به خود جلب کرد. این تبلت نه تنها بخاطر آنکه امکانات مشابه تبلت Fire 7 Kids Edition را در کنار ضمانت‌نامه دوساله ارائه می‌دهد، بلکه به خاطر باتری بادوام 5 ساعته آن مورد توجه است. همچنین این تبلت دارای صفحه اسکرین روشن‌تر و عملکرد بهتر است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ایرباد wf_c500 ارزان ترین پوشیدنی سونی

ایر آیپد اپل (2019)

ایر آی‌پد با قیمتی نصف قیمت آیپد پرو 12.9 اینچی، یک محصول iOS مقرون ‌به ‌صرفه برای کودکان است. صفحه نمایشگر آن 10.5 اینچی با رزولوشن 2224×1668 و بسیار روشن و رنگارنگ است؛ این ویژگی باعث می‌شود وقتی که کودک شما با قلم مناسب آن بر روی تبلت خود نقاشی می‌کشد، تصاویر بسیار زنده به نظر برسند.

اپل آیپد (2019)

یک تبلت مقرون به صرفه با کیفیت بالا که می تواند گزینه خوبی برای کودکان شما باشد. از اپلیکیشن‌های مهم درسی گرفته تا بازی‌های به روز شده تبلتی را ساپورت می‌کند و کودک شما هیچوقت از این ‌که این تبلت برنامه‌ای را اجرا نمی‌کند گلایه‌ای ندارد.

Lenovo Tab 4 8

بهترین تبلت های کودکان

اگر به نظرتان تبلت های اپل قیت بالایی دارند و به دنبال گزینه ارزان قیت تری هستید ، تبلت لنوو گزینه خوبی می باشد. این تبلت‌ها دارای عملکرد عالی هستند و عمر باتری آن‌ها خوب است. Lenovo Tab 4 8 برای کودکانی که قبلا تجربه کار کردن با تکنولوژی جدید را داشته‌اند و نیازی به آموزش ندارند مناسب است. این تبلت برخلاف تبلت‌های سری آمازون فایر، تجربه کار با یک سیستم اندروید را به شما می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنید، بدون آنکه دانلودهای جانبی شما را آزار دهند.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته در مورد ساعت های هوشمند

Lenovo Tab 4 10 Plus

این تبلت ورژن ارتقا یافته لنووو 10 اینچی است که با اضافه کردن پک مخصوص کودکان، مناسب سنین پایین می‌گردد. این پک شامل یک گارد محافظ است که از تبلت در برابر افتادن محافظت می‌کند و دارای حالت کودکان است که از فرزند شما در برابر محتواهای نامناسب اینترنت محافظت می‌کند. باتری آن 3 ساعت بیشتر از تبلت 8 اینچی دوام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *