مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای قفل پوشه در ویندوز 10

بهترین نرم افزارهای قفل پوشه

وقتی فایل های خصوصیتان را در کامپیوترتان نگه می دارید، حتی پس از حذف کردن آن ها و خالی کردن سطل زباله باز هم قابل برگرداندن هستند. برای قفل کردن پوشه ها در کامپیوتر، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای قفل پوشه در ویندوز 10 را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای قفل پوشه برای ویندوز 10 کدامند؟

Master File Locker

این نرم افزار را می توانید در مایکروسافت استور دانلود کنید. این گزینه فولدری با نام یکسان برایتان ایجاد می کند که می توانید همه فایل هایی که قرار است از آن ها محافظت کنید را در این فولدر قرار دهید. این فایل ها می توانند هر فرمتی داشته باشند. بعد از اینکه همه فایل ها را داخل فولدر قرار دادید، پسوردی ایجاد کنید که هر کسی نتواند به آن دست پیدا کند. توجه داشته باشید که اگر پسوردتان را گم کنید دیگر راهی برای بازیابی آن وجود ندارد.

این مطلب را هم ببینید
لپ ‌تاپ Mi Notebook 14 شیائومی معرفی شد

Lock-a-Folder

Lock-a-Folder یک پروژه متن باز  است که به صورت رایگان در آرشیو کدهای گوگل موجود است. متاسفانه، توسعه دهندگان پروژه های مختلفی را ایجاد می کنند و سپس رهایش می کنند. اما Lock-a-Folder هنوز هم بر روی ویندوز 10 به خوبی کار می کند. اگر خودتان برنامه نویس هستید، می توانید از کدها برای ایجاد یک موضوع خاص و شخصی استفاده کنید. فولدری که با این برنامه قفل می شود برای کاربران معمولی نامرئی خواهد بود. پسوردتان را ایجاد کنید و سپس  فولدری که می خواهید با پسورد از آن محافظت نمایید را انتخاب نمایید.

Protect Folder

Protect Folder اولین برنامه در این فهرست است که قابلیت آنلاک دارد. این موضوع بدین معنی است که می توانید زمان را تنظیم کنید و  در یک بازه زمانی تعریف شده فولدر قفل و در نهایت آنلاک خواهد شد. اگر یادتان برود فولدر را دوباره قفل کنید، Protect Folder اینکار را برایتان انجام می دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حل مشکل "This app can't run on your PC" در ویندوز ۱۰

Folder Lock

شما می توانید از این برنامه برای ایجاد  مستر پسورد استفاده کنید. بعد از آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدرها را پنهان کنید، آن ها را با پسورد محافظت نمایید و حتی فایل ها و فولدرهایتان را رمزگذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *