مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین

بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین

امروزه ویرایش عکس از جمله امور ضروری برای هر کاربر است که به واسطه نرم افزارهای مختلف امکان پذیر است. اما گاهی نیازمند به ویرایش عکس ها هستیم در حالی که پشت کامپیوتر نیستیم و دسترسی به برنامه های نصب شده روی سیستم نداریم. در این حالت می توانید از بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین که در این بخش به شما عزیزان معرفی می کنیم ، بهره ببرید.

بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین را بشناسید

Photopea

در این سایت همه ابزارها و ویژگی های تنظیم تصویر وجود دارد. در این سایت جلوه ها ویژه و رابط کاربری Photopea به گونه ای طراحی شده است که کاملاً شبیه فتوشاپ باشد. به طور کلی، این یک جایگزین عالی آنلاین برای فتوشاپ است که باید امتحان کنید.

Pixlr Editor

استفاده از این سایت بسیار آسان است و دارای ابزارهای پیشرفته ویرایش مانند کلونینگ و جایگزینی رنگ است که معمولاً در نرم افزارهای خاصی مشاهده می شود. شما می توانید از فرمت های محبوب فایل تصویری از جمله PSD در Pixlr و گرفتن خروجی از این فرمت ها  با فرمت JPG ، PNG ، BMP و حتی فرمت PXD استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران

این وب سایت فتوشاپ آنلاین از نظر رابط کاربری بسیار عالی به نظر می رسد و دارای ابزارهای مختلفی مانند ، برس و فیلترهایی است که می توانید به راحتی از آن ها برای ویرایش عکس خود استفاده کنید.

Fotor

وب سایت خدمات فتوشاپ آنلاین Fotor با استفاده از رابط کاربری ساده  و برخی از گزینه های مفید که تازه واردان از آن استقبال می کنند، کارها را به بهترین نحو انجام می دهد. این وب سایت به حدی عالی است که می توانید از توانایی آن برای ویرایش عکس های پرتره و یا لکه برداری و ویرایش تصاویر خود استفاده کنید همچنین می توانید از ابزار کلونینگ نیز استفاده کنید.

BeFunky

نقطه قوت  منحصر به فرد BeFunky سادگی آن است که معمولاً در سایر  ویرایشگرهای عکس مبتنی بر وب مشاهده نمی شود. وب سایت بسیار کاربر پسند است، بنابراین شما برای ویرایش عکس ها فقط باید آن فیلترها و افکت ها را از نوار ابزار انتخاب و اعمال کنید. این وب سایت همچنین برای ساخت کلاژهای زیبا و یک ابزار Designer برای ایجاد طرح های گرافیکی کاملاً سفارشی ، یک Collage Maker اختصاصی ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از ویندوز پکیچ منیجر در ویندوز 10

Ribbet

Ribbet یکی دیگر از ویرایشگرهای عالی در زمینه ویرایش  آنلاین عکس است که برای تازه کارها فوق العاده است. اگرچه نمی توان آن را به عنوان یک جایگزین کامل فتوشاپ در نظر گرفت ، اما نمی توان قابلیت های بیشمار این سرویس آنلاین را در زمینه ویرایش عکس نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *