ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش ساخت گروه در جیمیل

ساخت گروه در جیمیل

در دنیای شبکه‌های اجتماعی یک پدیده خیلی مهم وجود دارد: به‌هر طرف که نگاه می‌کنیم گروه‌های مختلف را می‌بینیم. ساخت گروه در جیمیل برای بسیاری از افراد به خصوص صاحبان کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از این روش می توانید به سادگی یک ایمیل را برای تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان ارسال کنید. می‌توانید برای هر تیمی که عضو آن هستید یک گروه بسازید. می‌توانید با افرادی که با آنها علایق مشترک دارید گروه بسازید. گروه مخاطبان جیمیل برای گروه‌های تحقیقی یا ارسال خبرنامه‌های شخصی‌سازی شده بسیار مناسب است. اگر رویدادی در راه دارید و قصد ارسال دعوت‌نامه برای افراد موردنظرتان را دارید، گروه مخاطبان جیمیل باعث می‌شود تا هیچ کسی از قلم نیافتد.

ساخت گروه در جیمیل

  1. در ابتدا، وارد اکانت جیمیل خود شوید و Google Contacts را باز کنید.
  2. لیست مخاطبانی که دارید به شما نشان داده می‌شود.
  3. روی چک‌مارک‌هایی که در کنار هر یک از مخاطبان قرار دارد و می‌خواهید آنها را به گروه خود اضافه کنید تیک بزنید.
  4. در بالای صفحه برای گروه خود یک آیکون تغیین کنید. یک منوی کشویی ظاهر می‌شود.
  5. در این لیست کشویی نام گروه‌های موجود و همچنین امکان ساخت یک گروه جدید از مخاطبانی که انتخاب کرده‌اید نشان داده می‌شود. اگر تصمیم شما، ساخت یک گروه جدید است روی Create Label کلیک کنید.
  6. نام گروه جدید را تایپ کنید.
  7. روی OK کلیک کنید تا گروه جدید ذخیره شود. برای دیدن گروه جدید، به قسمت سمت چپ صفحه بروید و “My Contacts” را انتخاب کنید.
  8. اگر لیست مخاطبان خود را چک کنید، برچسب‌هایی را مشاهده می‌کنید که نام گروه‌های مربوطه آنها مشخص شده است.
این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع خطای An Integer Between در فتوشاپ

در حال حاضر تقریبا همه چیز گروه بندی می شود. به همین دلیل هم ما در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا واتس اپ گرد هم می آییم و ظاهر می شویم . Gmail هم در این زمینه از قافله عقب نمانده و از این قضیه مستثنا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *