مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های سودوکو برای کامپیوتر

بهترین بازی های سودوکو برای کامپیوتر

جدول سودوکو ، یه بازی قدیمی، فکری، جالب و سرگرم کنندست. سودوکو جدولی است جذاب با ابعاد مختلف که امروزه یکی از سرگرمی‌ های فکری مفید در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید .سودوکو، مخفف یک عبارت ژاپنی به معنی «ارقام باید تنها باشند» است. این بازی برای اولین بار در یک مجله پازل امریکایی در سال ۱۹۷۹ انتشار یافت، ولی انتشار آن به طور مستمر و پی گیر برای نخستین مرتبه بر می‌گردد به ژاپن در ۱۹۸۶ و در سال ۲۰۰۵ این سرگرمی به محبوبیت جهانی دست یافت. با گسترده شدن دنیای دیجیتال ، این بازی جذاب نیز بصورت رایانه ای و موبایلی در دسترس افراد قرار گرفت. اگر می خواهید بهترین بازی های سودوکو برای کامپیوتر را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

این مطلب را هم ببینید
لغو کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک بخاطر ویروس کرونا

بهترین بازی های سودوکو برای کامپیوتر

Microsoft Sudoku

این برنامه دارای چالش‌های روزانه است و شما می‌توانید عملکرد خود را در این بازی بررسی کرده و رکوردهای خود را در Cloud ذخیره کنید. برنامه Microsoft Sudoku برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است و دارای 5 سطح مختلف است که با توجه به میزان مهارت خود می‌توانید یکی از سطح‌ها را انتخاب کنید. این بازی به صورت رایگان در دسترس است و با نصب آن بر روی کامپیوتر می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به جدول یا روزنامه، سودوکو بازی کنید.

Sudoku Classic

یک بازی ساده که در عین حال بسیار جذاب است. Sudoku Classic همانطور که از نام آن پیداست، نوع کلاسیک بازی سودوکو است که رابط کاربری ساده و سنتی دارد. این بازی برای افرادی مناسب است که به رابط کاربری و قابلیت‌های مازاد، اهمیتی نمی‌دهند. Sudoku Classic دقیقا مانند بازی سودوکو بر روی روزنامه‌ها و مجلات است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ضبط ویدیو در ویندوز 10 از برنامه ها و بازی ها

Sudoku Free

بازی Sudoku Free نیز آخرین بازی سودوکو این فهرست برای کامپیوتر است که ظاهری زیبا دارد و برای افرادی که به رابط کاربری جذاب اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این بازی دارای سه سطح مختلف است که با توجه به توانایی خود، سطح دلخواهتان را انتخاب می‌کنید. بنابراین بازی Sudoku Free برای هر گروه سنی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *