مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های اسکیت برد برای کامپیوتر و کنسول

بهترین بازی های اسکیت برد برای کامپیوتر

ورزش اسکیت برد بسیار مفرح و هیجان انگیز است ، اما در کنار لذتی که به انسان می دهد خطراتی هم دارد. در بازی های ویدیویی نیز ، بازی های اسکیت برد از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. اگر می خواهید بهترین بازی های اسکیت برد برای کامپیوتر و کنسول را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های اسکیت برد برای کامپیوتر و کنسول را بشناسید

Tony Hawk’s Pro Skater 2

اگر دنبال یک بازی اسکیت برد هستید که در آن باید رکورد شکنی کرد، مطمئن باشید که بازی Tony Hawk’s Pro Skater 2 در سبک خود بی‌نظیر است. سیستم فیزیک بی‌نقص، استفاده از بهترین و حرفه‌ای‌ترین اسکیت بازهای دنیا و طراحی دل‌چسب باعث شده تا یک گزینه عالی برای سرگرمی و گذراندن وقت، پیش روی طرفداران باشد. تجربه کردن حالت اسکیت آزاد، جدا از سرگرم کننده بودن، بسیار هم اعتیادآور است! این بازی در سال 2000 برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و سپس برای رایانه‌های شخصی، کنسول گیم بوی و گوشی‌های اندروید و آیفون به بازار آمد.

این مطلب را هم ببینید
ظاهری زیبا در مدل 2020 لپ تاپ XPS 13 دل

Skater XL

بازی Skater XL که در سال 2018 نسخه بتای آن در استیم قرار گرفت، به تازگی نسخه کاملش هم منتشر شد. پیش از معرفی بازی Skate 4، این بازی توانست به خوبی در این سبک ادای دین کند. این بازی بر خلاف سری Tony Hawk، یک شبیه‌ساز کامل اسکیت است؛ یعنی حتی ابتدایی‌ترین حرکات نمایشی نیز از آن حذف شده. در واقع هیچ حرکت نمایشی برنامه‌ریزی شده‌ای برای بازی طراحی نشده است.

Skate 3

این بازی بر پایه بهبود دادن توانایی‌های اسکیت ساخته شده و محبوبیت آن به حدی است که از سال 2010 تا به امروز طرفداران از الکترونیک آرتز درخواست دارند که نسخه‌های بعدی این بازی را نیز بسازد. البته الکترونیک آرتز نیز به این درخواست واکنش مثبت نشان داده و ساخت Skate 4 را در دستور کار قرار داده است. در مقایسه با سری بازی‌های Tony Hawk باید گفت که این بازی از موسیقی الکترونیک و مهیج استفاده می‌کند. این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
رفع مشکل کار نکردن بلوتوث در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *