اخبار تکنولوژی

هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2 معرفی شد

هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2 محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی معرفی شده است.

هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2

این هدفون پرچم‌دار از درایور ۵۰ میلی‌متری اختصاصی ریزر با نام Razer TriForce Titanium و میکروفون باکیفیت HyperClear ریزر برخوردار است و از USB Sound Card پشتیبانی می‌کند. ریزر از حضور فناوری «حذف نویز پسیو پیشرفته» در محصول جدیدش برای ازبین‌بردن صدای محیط خبر می‌دهد. عرضه‌ی ریزر بلک‌شارک V2 از دو روز پیش با قیمت ۱۰۰ دلار آغاز شده است.

طبق گفته ریزر بلک‌شارک V2 کیفیت صدای بسیار مناسبی به گوش گیمرها می‌رساند و تجربه‌ی بازی‌کردن را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کند. سَری‌های این هدفون جدید دیافراگم‌هایی با پوششی از جنس تیتانیوم دارند که هنگام همکاری با درایور ۵۰ میلی‌متری TriForce Titanium می‌توانند فرکانس‌های صوتی را از یکدیگر تشخیص دهند. این رویکرد در طراحی باعث می‌شود بلک‌شارک V2 بتواند صداهای بلند و متوسط و آرام در حال پخش را جداگانه تنظیم کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی آیپد ایر 5 با تراشه M1

هدفون جدید ریزر از فناوری THX Spatial Audio پشتیبانی می‌کند که با منابع صدای استریو و ۵٫۱ و ۷٫۱ سازگاری دارد. فناوری THX Spatial Audio جهانی متشکل ‌از صدا را مدل‌سازی می‌کند که در آن صدای ۳۶۰ درجه ارائه می‌شود. به‌لطف این فناوری، گیمر در فضای بازی غوطه‌ور می‌شود. از میکروفون به‌کاررفته در بلک‌شارک V2 با نام کامل HyperClear Cardioid Microphone یاد می‌شود که از USB Sound Card پشتیبانی می‌کند. میکروفون به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به‌جای دریافت صدا از تمام محیط اطراف، صرفا روی ناحیه‌ای خاص تمرکز و صدای آنجا را دریافت کند. این رویکرد باعث کاهش حذف صدای محیط برای کسانی می‌شود که در طرف دیگر در حال گوش‌دادن به حرف‌های شما هستند.

از جمله ضعف های این محصول ریزر می توان به عدم پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال اشاره کرد. اما از حذف نویز غیرفعال (پسیو) پشتیبانی می‌کند. هدفون جدید ریزر از پروفایل‌های بازی THX Spatial Audio نیز پشتیبانی می‌کند. این پروفایل به کاربران امکان می‌دهد در دو حالت مختلف (شامل THX Environmental Mode و THX Competitive Mode) به صدای بازی گوش دهند. قابلیت مذکور ۶ اوت ۲۰۲۰ (۱۶ مرداد ۱۳۹۹) دردسترس قرار می‌گیرد و فعلا از ۱۸ بازی محبوب نظیر Apex Legends و Call of Duty: Modern Warfare و Valorant پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون های روگوشی در سال 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *