بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های فیلمبرداری خودرو

بهترین دوربین های فیلمبرداری خودرو

یک دوربین خودرو که به نام‌های دیگری مثل دوربین داشبورد نیز شناخته می‌شود، قادر به تولید فیلم‌های ویدئویی با کیفیت بالا است. استفاده‌های متنوعی که این دوربین‌ها دارند می‌تواند دلایل قانع کننده‌ای برای خرید به شما بدهند. بسته به این که شما دنبال چه ویژگی و یا قابلیتی در دوربین خودرو هستید، می­‌توانید مدل مورد نظر خود را از میان مدل­‌های مختلف دیگر پیدا کنید. برای شناخت بهترین دوربین های فیلمبرداری خودرو می توانید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین دوربین های فیلمبرداری خودرو را بشناسید

Garmin Dash Cam 66W

این دستگاه از ویژگی‌هایی نظیر زاویه دیدی 180 درجه‌ای، امکان اتصال به گوشی هوشمند با استفاده از وای فای و همچنین قابلیت ضبط ویدئو در حالت HDR بهره می‌گیرد که باعث می‌شود جزئیات را در کنتراست نوری بالاتر ثبت کند. البته باتری این دوربین تنها قادر است به مدت 30 دقیقه دوربین را روشن نگه دارد و پس از آن نیاز است که آن را به شارژر فندکی خودرو متصل کنید.

این مطلب را هم ببینید
فلش استودیویی چگونه به عکاسی کمک می کند؟

Thinkware U1000

Thinkware U1000 یک دوربین همه کاره و با کیفیت ساخت بالا است که قادر به انجام هر کاری بوده و فاقد یک نمایشگر است که احتمالا باعث پرتی حواس شما هنگام رانندگی می‌شود. این دوربین، میدان دیدی برابر با 150 درجه داشته و توانایی این را دارد که ویدئوهایی با کیفیت 4K ضبط کند. اما این کیفیت ضبط بالا تنها به فیلمبرداری در روز ختم نشده و Thinkware U1000 به لطف قابلیت دید در شب پیشرفته و دامنه داینامیکی عریض قادر است در شرایط نوری نامناسب و تاریکی شب نیز ویدئوهایی با کیفیت بالا به ثبت برساند.

Viofo A119 v3

این دستگاه که می‌توان لقب بهترین دش کم ساده را به آن داد هیچ گزینه اضافی را ارائه نکرده و به همین دلیل قیمت آن نیز بسیار مناسب‌تر از دوربین‌های دیگر است. حتی GPS نیز در این دوربین به عنوان یک گزینه انتخابی تعیین شده است و در صورتی که کاربر به آن نیازی نداشته باشد می‌تواند هزینه مربوط به آن را نپردازد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای رایگان برای ویرایش عکس

BlackVue DR900S-1CH

بهترین گزینه برای کسانی که تمایل دارند از راه دور به محتوای ضبط شده دوربین خود دسترسی داشته باشند دوربین خودرو BlackVue DR900S-1CH است. این دوربین که توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K در 30 فریم بر ثانیه را دارد می‌تواند میدان دیدی به عرض 162 درجه را پوشش داده و از همه مهم‌تر، با اتصال به فضای ابری امکان چک کردن ویدئو ضبط شده را به صورت زنده امکان پذیر می‌کند. این دوربین همچنین به قابلیتی مجهز است که هنگام ضربه خوردن خودرو می‌تواند با فرستادن یک اعلان به گوشی هوشمند صاحب خودرو، وی را زمانی که از خودرو خود دور است از رخ دادن حادثه مطلع سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *