اخبار تکنولوژی

اولین ایرباد بیسیم یاماها با نام TW-E7A وارد بازار می شود

اولین ایرباد بیسیم یاماها با نام TW-E7A

امروزه هدفون ها و ایربادها وسیله ای استاندارد برای گوش دادن شخصی به موزیک هستند، وسایلی که شما به راحتی می توانید آن ها را با خود حمل کنید. برندهای زیادی در جهان هستند که محصولات این دسته را تولید و به بازار عرضه می کنند. اولین ایرباد بیسیم یاماها با نام TW-E7A به تازگی رونمایی شده و از فناوری حذف نویز فعال بهره می برد.

اولین ایرباد بیسیم یاماها با نام TW-E7A

یاماها این محصول را به درایور ۶.۲ میلی‌متری مجهز کرده است. این ایرباد از بلوتوث ۵ با AptX پشتیبانی می‌کند تا ارتباط پایداری داشته باشد. یکی از نقاط ضعف این ایرباد بی‌سیم، شارژدهی ۵ ساعته آن است که البته با استفاده از قاب شارژدهی آن به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کنند. ایرباد TW-E7A یاماها از ویژگی به نام «Listening Care» بهره می‌برد که به صورت خودکار فرکانس‌های صوتی را تنظیم می‌کند تا کاربران بتوانند به تمام صداها گوش دهند.

این مطلب را هم ببینید
رندرهای گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین و جایگاه مخصوص S Pen منتشر شد

این ایرباد بی‌سیم با ۵ سری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و در برابر پاشش آب و عرق مقاوم است، با این حال به علت استاندارد IPX5 نمی‌توان آن را درون آب قرار داد. یاماها این محصول را با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رساند.

اگر فناوری حذف نویز فعال چندان برای شما ضروری محسوب نمی‌شود، می‌توانید مدل «TW-E5A» را خریداری کنید که ویژگی‌های مشابه با برادر خود دارد. شارژدهی این ایرباد به ۶.۵ ساعت می‌رسد که البته با قاب این میزان به ۲۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند. برخلاف برادرش، این ایرباد از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. این محصول ۱۶۰ دلار قیمت دارد.

اگر دو مدل بالا برای شما گران محسوب می‌شوند، می‌توانید مدل «TW-E3A» را سفارش دهید. این ایرباد ۱۳۰ دلاری از درایورهای ۶.۰ میلی‌متری بهره می‌برد و فاقد قابلیت‌های حذف نویز و همچنین شارژ وایرلس است. با توجه به اختلاف قیمت کم میان مدل‌های TW-E3A و TW-E5A، مدل دوم ارزش خرید بالاتری دارد، البته در صورتی که به دنبال یک ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال باشید باید به سراغ مدل TW-E7A بروید.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی اپل از چیپ قدرتمند M1 ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *