بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard

بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard

ژانر ترسناک در میا گیمرها محبوبیت زیادی دارد. Resident Evil 7: Biohazard عنوانی بود که توانست رزیدنت اویل را به روزهای خوب بازگرداند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard بپردازیم.

بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی رزیدنت اویل 7: بایوهازارد برگ برنده اصلی سازندگان در بازتاب موفقیت‌های این عنوان است. اولین مورد چرخش 180 درجه‌ای زاویه دوربین بازی است که از سوم شخص به اول شخص تغییر داده شده است. این امر تا حدودی به افزایش القای ترس بازی کمک کرده است. البته منتقدان به این تغییر دوربین نیز شکایاتی داشته‌اند. ولی این مورد توانست تا تجربه کاربری بسیار خوبی در بخش واقعیت مجازی ایجاد کند. سیستم هدف‌‌گیری و گان‌پلی هم به خوبی با این زاویه دوربین همسان‌سازی شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Dishonored 2

تنوع سلاح‌ها و آیتم‌ها هم در بخش گیم پلی بازی Resident Evil 7 Biohazard در نوع خود بسیار جالب است. دیگر خبری از مسلسل‌های سنگین و تاکتیک‌های نظامی نیست. تنوع سلاح‌ها به خوبی شما را در شرایط دلهره‌آور بازی قرار می‌دهد. جایی که شما در یک کلبه گیر افتاده‌اید و مجبور هستید با وسایل دورریختنی برای خود سلاح بسازید. مهمات سلاح‌ها هم تقریبا کمیاب هستند و باعث می‌شود شما از چاقوی ضعیف خود نهایت استفاده را ببرید. این موارد باعث می‌شود تا ترس بیشتر بر شما چیره شود. شما گاهی برای مقابله با دشمنان باید استراتژی فرار داشته باشید. حتی بستن درب‌های پشت سرتان می‌تواند تا حدودی شما را در برابر دشمنان حفظ کند.

معماها و لوکیشین‌های بازی نقطه قوت دیگر آن است. معماهایی که حل کردن‌ آنها کار سختی نیست، ولی خب مواجهه با آنها خالی از لطف هم نیست. حتی اگر شما این معماها را اشتباه حل کنید، با صحنه‌های دلخراشی مواجه خواهید شد. در طرف دیگر لوکیشن‌های بازی را داریم که به خوبی فضای خفقان و محبوس را ارائه می‌دهند. نکته جالب اینکه برخی لوکیشن‌ها برای طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل مثل عمارت اسپنسر بسیار آشناست! در مجموع گیم پلی بسیار روان است و به راهنمای بازی Resident Evil 7: Biohazard نیازی نیست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *