مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس برای ویندوز 10

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس برای ویندوز 10

برنامه های زیادی برای مشاهده و ویرایش عکس ارائه شده اند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس برای ویندوز 10 را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس برای ویندوز 10

ACDSee Photo Studio

ACDSee یکی از بهترین ابزارها برای مشاهده عکس محسوب می‌شود و برای کاربران خانگی و حتی حرفه‌ای عملکرد مناسبی دارد. این نرم افزار مشابه یک مجموعه استودیوی عکس است و ترکیبی از قابلیت‌های موجود در برنامه‌هایی مانند لایت‌روم، Bridge و فتوشاپ را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما در این نرم افزار می‌توانید تصاویر خود را ویرایش، مدیریت و سازماندهی کنید و همچنین با اصلاح نوردهی، رنگ، کنترل، سایه‌ها و هایلایت‌ها، تصاویر منحصر به فرد بسازید. شما می‌توانید تصاویری که با این نرم افزار می‌سازید را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین امکان ایجاد تصاویر کلاژ هم وجود دارد. اکثر نرم افزارهای مشاهده عکس روی عملکرد سیستم شما تاثیر مخرب دارند و آن را کند می‌کنند، اما ACDSee با وجود تمام قابلیت‌هایش، به سرعت اجرا می‌شود و می‌توانید به راحتی تصاویر خود را ببینید.

IrfanView

برای دومین نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس این لیست به سراغ یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌ها می‌رویم که IrfanView نام دارد. این ابزار ویرایش عکس عملکرد ساده و سریعی دارد. این نرم افزار به قابلیت‌های زیادی مجهز شده، بنابراین کاربران زیادی دارد با این حال رابط کاربری آن چنگی به دل نمی‌زند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت انیمیشن تایپ در پاورپوینت

IrfanView تصاویر را به صورت مستقیم از اسکنر شما می‌گیرد، بنابراین نیازی به فرایند جداگانه‌ای پیش از کار روی تصویر خود ندارید. این نرم افزار امکان جداسازی تصاویر و قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر برای خلق تصاویر پانوراما را فراهم می‌کند. این برنامه همچنین از «نویسه‌خوان نوری» (OCR) برای شناسایی تصاویر و همچنین خروجی گرفتن از آن‌ها برای فرمت قابل ویرایش، پشتیبانی می‌کند.

ImageGlass

ImageGlass یک ویرایشگر تصویر متن باز است که حجم کمی دارد، عملکردش سریع است و بطور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر کاربر چندان حرفه‌ای نیستید، این برنامه نیازهایتان را برطرف می‌کند. این نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس می‌تواند تصاویر را در ۷۰ فرمت مختلف مانند گیف، PNG و RAW پردازش و ذخیره کند. ImageGlass طراحی ساده و کاربردی دارد و می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی این برنامه، امکان افزودن Transition به اسلایدشو در هنگام مشاهده است.

WidsMob Viewer Pro

شما می‌توانید از اکثر قابلیت‌های WidsMob بطور رایگان استفاده کنید، با این حال نسخه پریمیوم این نرم افزار هم وجود دارد و می‌توانید به تجربه کاربری بهتری و مدیریت فایل ساده‌تری دست پیدا کنید. این نسخه امکان پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصاویر و ویدیوها را به وسیله یک مدیا منیجر فراهم می‌کند. این نرم افزار ویرایش و مدیریت تصاویر را برای کاربران ممکن می‌کند. WidsMob یک نرم افزار مدیریت فایل‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود که قابلیت مشاهده عکس را در اختیارتان قرار می‌دهد و از پردازش تصاویر هم پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین برنامه های آموزش ریاضی در اندروید و ios

FastStone Image Viewer

اگر یکی از کاربران نرم افزار Picasa‌ باشید، FastStone Image Viewer حس آشنایی به شما منتقل می‌کند. این برنامه از فرمت‌های مختلفی مانند JPEG، گیف، PNG و RAW پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری مشابه ویندوز اکسپلورر دارد. این برنامه برخلاف فوتوز، عملکرد سریعی از خود نشان می‌دهد. زمانی که این برنامه را باز می‌کنید، تصاویر و فولدرها را برایتان لیست می‌کند. شما بدون باز کردن تصاویر به پیش نمایش آن‌ها دسترسی دارد و با باز کردن آن‌ها، در یک پنجره فول اسکرین در برابرتان قرار می‌گیرند. این برنامه از گزینه نقشه بهره می‌برد که برای ویرایش تصاویر سه‌بعدی کاربردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *