بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های پین‌بال

بهترین بازی‌های پین‌بال

یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین بازی ها پین بال است که با پیشرفت تکنولوژی اول به کامپیوتر‌های خانگی و بعدها به پلتفرم موبایل هم پا گذاشت. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین بازی‌های پین‌بال بپردازیم.

بهترین بازی‌های پین‌بال را بشناسید

Vector Pinball

قوانین بازی تغییری نکرده‌اند و فقط باید حواستان باشد که توپ از بین دسته‌ها سر نخورد و پایین نیفتد اما بازی Vector Pinball‏ ظاهری ساده‌تر و سبکی مینیمال دارد که بسیار جذاب است. گیم‌پلی روان است و مراحل متنوعی دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

PinOut‪!

با تقریب خوبی می‌توان گفت که بازی PinOut‪!‬ نسخه‌ی مدرن‌تر پین‌بال‌های کلاسیک است که با همان اشکال و مستقیما از دستگاه‌های بازی به کامپیوترهای خانگی آمده بودند و با طراحی نئونی و موسیقی جذاب کاملا با سلیقه‌ی معاصر همخوانی دارد. این بازی یک تایمر هم اضافه کرده است که حس رقابت را شدیدتر می‌کند و به واسطه‌ی آن هیجان بیشتری را تجربه می‌کنید.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

Snowball

همان‌طور که در ابتدا گفتیم در این سال‌ها بازی پین‌بال ظواهر مختلفی پیدا کرده‌ و بازی Snowball یکی از اشکال متفاوت و جذابی است که می‌توان پین‌بال را تجربه کرد و در آن یک زمین برفی و یخ‌زده میزبان شما خواهد بود و به جای توپ فلزی همیشگی با یک گلوله برفی بازی می‌کنید و سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنید.

Zen Pinball

بازی Zen Pinball حد و مرزی برای خودش قائل نشده و پین‌بال را با پارک ژوراسیک و جنگ ستارگان و بسیاری از چیزهایی که تا به حال دیده‌اید ترکیب کرده تا جذابیتش را چندبرابر کند و یک حالت مولتی‌پلیر هم اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد بر سر بالاترین امتیاز با سایر بازیکنان رقابت کنید.

Infinity Pinball

در بچگی همیشه آرزو می‌کردیم که بازی‌ها به پایان نرسند و راستش را بخواهید بازی Infinity Pinball هرگز تمام نمی‌شود و هر بار یک صفحه بازی جدید را روبرویتان می‌گذارد. علاوه بر این می‌توانید در کنار جمع آوری امتیاز و سکه، توپ‌های جدید و متنوع را آنلاک کنید. این بازی طراحی بصری کلاسیکی دارد که حس نوستالژی را زنده می‌کند و چشم‌نواز است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *