بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی Pac-Man 99 برای نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی Pac-Man 99 برای نینتندو سوییچ

کاربران کنسول قدیمی سگا (Sega) قطعا خاطره های زیادی با بازی Pac-Man دارند. روز گذشته شرکت نینتندو بازی Pac-Man 99 را معرفی کرد که به سبک بازی‌های بتل رویال است. بازی Pac-Man 99 برای نینتندو سوییچ می توانند یک نوستالژی جذاب برای گیمرهای قدیمی باشد.

بازی Pac-Man 99 برای نینتندو سوییچ

این بازی مانند Tetris 99 و دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، تعداد زیادی از بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا در نهایت یک بازیکن به پیروزی برسد. ظاهر بازی پک-من 99 مانند نسخه‌ی اصلی آرکید پک-من است، اما بازیکنان در این بازی می‌توانند با خوردن گلوله‌های قدرت و ارسال Jammer Pac-Man برای دیگر بازیکنان مشکل ایجاد کنند.

در این بازی 8 قدرت خاص برای پیشی گرفتن از رقبا و به دردسر انداختن آن‌ها وجود دارد؛ برای مثال یکی از آن‌ها قدرت Speed است که سرعت بازی برای دیگر بازیکنان را افزایش می‌دهد و کار را برای آن‌ها سخت می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

بازی پک-من 99 همچنین تعدادی تم مختلف درون بازی ارائه کرده است که کاربر با خرید آن‌ها موسیقی و ظاهر بازی را بر اساس دیگر بازی‌های استودیوی نامکو (Namco) مانند Galaga، Xevious و Dig Dug تغییر می‌دهد. در حال حاضر 20 نوع از این تم‌ها برای بازی Pac-Man 99 ارائه شده است.

دیروز شرکت نینتندو در توییتر از این بازی رونمایی کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از 18 فروردین این بازی را را برای کنسول نینتندو سوییچ خود دانلود کنند و از آن لذت ببرند. البته در نظر داشته باشید این بازی به صورت انحصاری برای کنسول مذکور عرضه شده و برای اعضای سرویس Nintendo Switch Online کاملاً رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *