بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Homescapes

بررسی بازی Homescapes

بازی های جورچین در موبایل بدلیل سادگی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بازی های زیادی در این سبک طراحی شده اند که Homescapes یکی از آنهاست اما با ویژگیهای جدید. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Homescapes بپردازیم.

بررسی بازی Homescapes

شخصیت اصلی بازی پازلی هوم اسکیپ فردی به نام «آستین» است که دلش برای خانه و خانواده تنگ می‌شود و تصمیم می‌گیرد که پیش پدر و مادر خود به نام‌های «ویلیام» و «اولیویا» برگردد. والدین آستین در یک عمارت بزرگ و مجلل زندگی می‌کنند، اما وقتی او به آنجا می‌رود، متوجه می‌شود که عمارت قدیمی‌شان وضعیت مناسبی ندارد و به همین خاطر، پدر و مادرش می‌خواهند آنجا را به فروش برسانند.

آستین به محض رسیدن به عمارت و مطلع شدن از تصمیم والدینش، تلاش می‌کند تا آنها را منصرف کند. او داوطلب می‌شود که خودش عمارت را به‌طور کامل بازسازی کند و از اینجا به بعد، وظیفه بازیکن است که با انجام مراحل مختلف بازی و به دست آوردن سکه‌های بیشتر، لوازم و قسمت‌های قدیمی عمارت را تعمیر و بازسازی کند. با پیشرفت در داستان، اطلاعاتی درباره کودکی آستین و همچنین دوران جوانی ویلیام و اولیویا نیز برملا می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Cookie Run: Kingdom

گیم پلی بازی

ایده اصلی گیم‌پلی بازی بر اساس جابه‌جا کردن دو آیتم یا مهره کنار هم شکل گرفته است. با هر جابه‌جایی باید یک سطر یا ستون سه تایی (یا بیشتر) از آیتم‌های شبیه به هم ایجاد شود و در این صورت، آیتم‌ها حذف می‌شوند و جای خودشان را به مهره‌های جدیدتر می‌دهند. تا اینجا همه چیز شبیه بازی‌هایی مانند Candy Crush Saga است، اما تفاوت اصلی گیم‌پلی بازی پازل Homescapes به قدرت‌ها یا همان پاورآپ‌های بازی مربوط می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند با انجام یک سری کارها، قدرت‌هایی به دست آورند و سپس از آنها برای از بین بردن آیتم‌های بیشتر و کسب امتیاز بالاتر استفاده کنند.

یکی دیگر از قدرت‌های اصلی بازی «بمب» نام دارد که مهره‌های بیشتری از اطراف را نابود می‌کند. برای گرفتن این قدرت باید پنج مهره را به شکل حروف L یا T کنار هم قرار دهید. آخرین قدرت بازی هم با اسم «توپ رنگین کمانی»‌ شناخته می‌شود و با ردیف کردن پنج مهره در یک سطر یا ستون به دست می‌آید. این پاورآپ تمام مهره‌هایی که از یک رنگ خاص هستند را با هم از بین می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *