اخبار بازی, بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

ps5 controller

اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5 و سخت‌ افزار کنسول بعدی سونی منتشر شده که باعث می‌شود برای این کنسول هیجان زده‌تر از قبل باشیم. کنترلر های کنسول جدید سونی یعنی پلی استیشن 5 قابلیت های ویژه و بسیار جذابی دارد که به گفتن 2 تا ویژگی که توسط خود سونی تایید شده است میپردازیم .

2 ویژگی کنترلر پلی استیشن 5

اولین ویژگی که میخواهیم درباره ی آن صحبت کنیم ” فیدبک تطابقی لمسی ” نام دارد که جایگزین موتور های لرزاننده دوال شاک ها خواهند شد ، با این تکنولوژی جدید که توسط سونی در کنترلر های خود بکار گرفته است شما برخورد ها ویا اتفاقات دیگر بازی را بسیار واقعی تر و با جزئیات بیشتری در دستان خود حس میکنید .طبق اعلام سونی این ویژگی دنیای گیم را دگرگون میکند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Oddmar

دیگر ویژگی کنترلر های جدید سونی را در برمیگیرد تغییر کامل در دکمه های ” L2 ” و ” R2 است . سونی اعلام کرده که این دو دکمه از نو بازسازی شده اند و هر بازی میتواند مقاومت این دکمه ها را با توجه به نوع بازی تغییر دهد ، بطور مثال شما هنگام کشیدن یک کمان یک فشار را حس میکنید و در هنگام راندن ماشین و یا شلیک با تفنگ یک فشار دیگه را حس میکند که باعث تجربه جدید و واقعی تری نسبت به بازی است.

طبق اعلام سونی این ویژگی باعث میشود خلاقیت بازیسازان بیشتر شود و صنعت بازی را دگرگون میکند و تنها محدودیت استفاده از این ویژگی ها نبود خلاقیت توسط بازیسازان است. همچنین سونی گفته است که نمونه هایی از این کنترلر برای بازیسازان ارسال شده تا آنها با این کنترلر و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوند .

این مطلب را هم ببینید
بازی پلی استیشن 4 ریجن 2. lego ninjago movie game

 

همچنین بخوانید :احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از بازی های نسلهای قبل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *