اخبار بازی, ترفند های بازی, معرفی بازی

سیستم امتیاز دهی و بخش بتل رویال بازی call of duty : modern warfare

call of duty : modern warfare

بازی call of duty : modern warfare که به تازگی منتشر شده است دارای قابلیت امتیاز دهی جدیدی است که به بازی اضافه شده همچنین اطلاعاتی جدیدی درباره بخش بتل رویال بازی که هنوز به آن اضافه نشده نیز منتشر شده که در ادامه به آن میپردازیم .

سیستم امتیاز دهی جدید بازی call of duty : modern warfare 

همانطور که احتمالا به یاد دارید سیستم امتیاز دهی در نسخه های” modern warfare ” که در گذشته عرضه شده است ” Prestige ”  نام داشت ، حال در نسخه جدید این بازی قرار است این سیستم امتیاز دهی عوض شود و از یک سیستم جدید استفاده شود .

در این سیستم جدید شما در لول های 1 تا 55 در دسته ی ” Enlisted Ranks ” قرار میگیرید ، که با بازی کردن و جمع آوری اکس پی یا امتیازی که در” Seasonal Officer Ranks ” جمع اوری میشود به سطخ های بالاتر میروید . وقتی شما به لول 55 برسید ” Officer Rank ” شما به ” Command Sergeant Major V ” تبدیل میشود، همچنین این نکته قابل ذکر است که در هر فصل بازی 100 لول از ” Officer Ranks ” وجود دارد .وقتی شما به لول 100 برسید دو جایزه دریافت میکنید ، یک پوسته برای تقنگ و یک لوگوی متحرک .

این مطلب را هم ببینید
10 بازی پلی استیشن با داستان هایی منحصر به فرد

همچنین شما میتوانید برای دریافت امتیاز بیشتر و پیشرفت سریع تر لول چلنج هایی که به شما داده میشود را انجام بدهید ، به طور کلی با این سیستم امتیاز دهی جدید شما کار های زیادی با بازی دارید و اگر بخواهید بازی را کامل انجام دهید به وقت زیادی نیاز دارید.

اطلاعاتی درمورد بخش بتل رویال بازی call of duty : modern warfare

قبل از انتشار بازی call of duty : modern warfare شایعاتی در مورد حضور یا عدم حضور بخش بتل رویال برای این بازی منتشر شده بود ، یکی از این شایعات این بود که استودیو ” Infinity Ward ” در حال کار برروی این بخش است که در زمان عرضه بازی همراه بازی منتشر شود ولی بعد از انتشار بازی دیدیم که چنین بخشی درون بازی وجود ندارد و استودیو ” Infinity Ward ” دلیل اینکار را تمرکز این شرکت برروی بخش داستانی بازی اعلام کرد .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Kingdom Hearts 3 برای ps4

بعد از این اتفاق بود که دوباره شایعات درمورد بخش بتل رویال بازی از سر گرفته شد ، حال طبق اطلاعاتی که توسط یک شخص در اینترنت پخش شده است شرکت ” Infinity Ward ” بخش بتل رویال خود را به فایل های بازی اضافه کرده است . طبق ادعا این شخص شرکت ” Infinity Ward ” فایلی را به فایل های بازی خود اضافه کرده است که ” BR ” نام دارد ، ” BR ”  را میتوان مخفف ” Battle royale ” دانست زیرا در فایل های بازی ها اصولا برای کوتاه سازی از مخفف کلمات استفاده میکنند ولی باز هم نمیتوان از هیچی مطمعین بود و باید صبر کرد و دید این شرکت چه نقشه ایی برسر دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *