مقالات اینترنت و شبکه

جزئیات جدیدی درباره ی قابلیت communities واتساپ منتشر شد

قابلیت communities واتساپ

امروز می خواهیم شما را با جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ آشنا کنیم. هر مدیری در یک گروه می تواند یک شرکت کننده را به عنوان مدیر تبدیل کند. یک گروه می تواند تعداد نامحدودی ادمین داشته باشد. خالق اصلی یک گروه را نمی توان حذف کرد و تا زمانی که از گروه خارج نشود، سرپرست باقی می ماند. اگر می خواهید بیشتر با جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

واتساپ چه ویژگی جدیدی ایجاد کرده است؟

Whatsapp یک پیام رسان رسانه های اجتماعی بسیار محبوب و پرکاربرد است. بیش از 2 میلیارد نفر در بیش از 180 کشور از واتس اپ استفاده می کنند. در هند، بیش از 400 میلیون کاربر واتس اپ وجود دارد. با این حال، در طول قرنطینه ویروس کرونا، Whatsapp به یک منطقه مشترک برای مردم تبدیل شد زیرا به مردم کمک می کرد با یکدیگر در ارتباط باشند.

قابلیت communities واتساپ

برنامه پیام رسانی متعلق به فیس بوک به افزودن ویژگی هایی ادامه می دهد تا برنامه را برای کاربران راحت تر کند. امسال نیز این اپلیکیشن تعداد زیادی از ویژگی های جدید را راه اندازی کرد. در اینجا لیستی از ویژگی های شگفت انگیزی است که واتس اپ امسال راه اندازی کرده است، نگاهی بیندازید. جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ ویژگی های فوق العاده ای دارد.

پس از دو سال انتظار طولانی، واتس اپ Payments در هند راه اندازی شد. اپلیکیشن پیام رسان متعلق به فیس بوک برای اولین بار ایده معرفی ویژگی پرداخت را در هند در سال 2018 ارائه کرد، اما شرکت دو سال طول کشید تا تاییدیه شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) را دریافت کند تا روی رابط پرداخت یکپارچه (UPI) فعال شود.

طبق گفته واتس اپ، ویژگی پرداخت اکنون با State Bank of India، HDFC Bank، ICICI Bank و Axis Bank برای کاربران هندی فعال است. اکنون کاربران می توانند از طریق واتس اپ پی پول ارسال و دریافت کنند، اما ابتدا باید حساب بانکی خود را در واتس اپ اضافه کنند.

پیام های ناپدید شده در واتساپ

واتس‌اپ ویژگی پیام‌های ناپدید شدن را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. در یک چت فردی، کاربر می‌تواند پیام‌های ناپدید شدن را روشن یا خاموش کند، اما در چت گروهی، فقط مدیران گروه کنترل روشن یا خاموش کردن پیام‌های ناپدید شده را دارند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور PR_END_OF_FILE_ERROR در فایرفاکس

به یاد داشته باشید، اگر پیام‌های ناپدید شده در عرض هفت روز از زمان ارسال، خوانده نشوند، از چت ناپدید می‌شوند. با این حال، ممکن است پس از هفت روز همچنان در پیش نمایش یا اعلان کاربر ظاهر شوند. در صورتی که کاربران به یک پیام ناپدید شده پاسخ دهند، ممکن است متن نقل قول شده پس از هفت روز در چت باقی بماند. جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ عالی است.

کد QR واتس اپ یکی دیگر از ویژگی های جالب است که افزودن مخاطبین جدید را برای کاربران آسان تر می کند. این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات تماس خود را از طریق کدهای QR سفارشی شده با سایر کاربران واتس اپ به اشتراک بگذارند. بنابراین، هر کاربری می تواند تنها با اسکن کد QR واتس اپ، مخاطبی را در واتس اپ اضافه کند.

کجا می توانید کد QR واتس اپ خود را پیدا کنید؟ می‌توانید کد QR واتس‌اپ خود را در قسمت تنظیمات برنامه در سمت راست بالا و جلوی نام و تصویر نمایه پیدا کنید.

گزینه های زیادی در واتساپ وجود دارد

در سال 2020، واتس اپ همچنین یک گزینه بی صدا دائمی برای چت ها ارائه کرده است. این بدان معنی است که کاربران اکنون می توانند به طور دائم یک چت را در حالت بی صدا قرار دهند. پیش از این، کاربران می‌توانستند گروه‌های خود را به مدت یک سال قطع کنند، اما پس از اتمام یک سال، همه چیز دوباره به حالت عادی برمی‌گردد. بنابراین اکنون با ویژگی به روز شده، کاربران یک راه حل دائمی برای گروه های مزاحم دارند. گزینه قطع دائمی برای اندروید و آیفون در دسترس است. جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ را از ما بخواهید.

قابلیت communities واتساپ

در طول همه گیری کووید-19، واتس اپ شاهد افزایش قابل توجهی در تعامل بود. بنابراین، این شرکت پشتیبانی گروهی را برای تماس‌های ویدیویی اضافه کرد و محدودیت شرکت‌کنندگان را به هشت کاربر افزایش داد – به جای چهار کاربر قبلی. قابلیت تماس گروهی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
بک لینک ها

واتس اپ در اوایل سال جاری ویژگی Dark Mode را برای کاربران خود معرفی کرد. این ویژگی برای هر دو دستگاه اندروید و آیفون راه اندازی شد. اما، بعداً ویژگی حالت تاریک برای واتس‌اپ دسکتاپ نیز عرضه شد.

واتساپ برنامه ی کاربردی است

واتس اپ اکنون 12 ساله است. این شرکت در توییتر فاش کرده است که بیش از دو میلیارد کاربر دارد که هر ماه 100 میلیارد پیام ارسال می کنند. این سرویس پیام رسانی با ارائه چندین ویژگی و رابط کاربری ساده توانسته میلیاردها کاربر را به خود جذب کند.

اگرچه، بسیاری از مردم اکنون به دلیل ترس های نابجا در مورد به اشتراک گذاری داده های کاربران توسط واتس اپ با فیس بوک، به برنامه های پیام رسانی مختلف روی می آورند، اما همچنان برنامه اصلی پیام رسانی برای کاربران باقی مانده است. واقعیت این است که تا به امروز WhatsApp رمزگذاری شده است و این شرکت نمی تواند به هیچ یک از پیام های شما دسترسی داشته باشد. بیایید نگاهی به بهترین ویژگی های ارائه شده توسط WhatsApp بیندازیم.

یکی از بهترین ویژگی های واتس اپ قابلیت تماس است. برنامه پیام رسانی به شما امکان می دهد با هر کسی در این دنیا تماس ویدیویی یا صوتی فوری برقرار کنید. این برنامه حتی از قابلیت تماس ویدیویی گروهی نیز پشتیبانی می کند که بسیار عالی است. در یک تماس گروهی می‌توانید در مجموع هشت کاربر را همزمان اضافه کنید. برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه تماس ضربه بزنید، سپس روی نام افرادی که می خواهید در تماس شرکت کنید ضربه بزنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را بیشتر با جزئیات جدید قابلیت communities واتساپ آشنا کنیم. حالت Picture-in-Picture (PiP) نیز یک ویژگی عالی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را در برنامه پیام‌رسانی حتی پس از تغییر چت یا چت با شخصی پخش کنید. حالت PiP از ویدیوها از پلتفرم هایی مانند YouTube، Facebook، Instagram و Streamable پشتیبانی می کند. به این ترتیب برای تماشای ویدیو در یوتیوب نیازی به بستن اپلیکیشن واتس اپ ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *