کیف و کوله پشتی

انواع کیف هارد

کیف هارد

هارد یک وسیله ی نسبتاً کوچک می باشد اما طیف گسترده ای از اطلاعات و فایل های مختلف را در خود جای می دهد. به همین علت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باید به بهترین نحو از آن نگهداری شود. بهتر است برای نگهداری و محافظت بهتر از هارد خود از کیف هارد استفاده کنید. این کيف ها دقیقاً در اندازه و سایز هارد موردنظر شما طراحی شده اند و می توانند به صورت دقیق تر و بهتر از آن ها محافظت بکنند.

اتفاقات مختلف زیادی وجود دارند که ممکن است هر کدام از این اتفاقات به هارد شما ضربه وارد کنند. مانند سقوط، افتادن از ارتفاع، ضربه های اتفاقی، رطوبت، آب، خیس شدن و… تمامی این موارد جزو مواردی هستند که به هارد شما آسیب می زنند و برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناگواری است که کيف های مخصوص نگهداری هارد ساخته و طراحی شده اند.

کیف هارد

اگر شما یک کیف هارد خوب و با کیفیت و خوش دوخت را تهیه کنید می توانید با خیالی راحت هارد خود را در آن قرار دهید و دیگر نگران آسیب دیدن این وسیله ی با ارزش و فایل های با ارزش تری که در آن وجود دارد نخواهید بود.

ویژگی های کيف هارد مناسب:

یکی از ویژگی هایی که کيف های مخصوص نگهداری هارد باید از آن ها بهره ببرند، بدنه ی مقاوم می باشد. وقتی که بدنه ی کیف مقاوم باشد از بروز ضربه های مختلف به درون آن جلوگیری خواهد کرد. معمولاً کیف هایی که جنس برزنتی، چرم، ورنی، پلی استر و … دارند، از مقاومت مناسبی نیز برخوردار هستند و برای نگهداری هارد مناسب اند.

معرفی کيف هارد:

ویژگی دوم و مهم دیگری که یک کیف هارد مناسب باید آن را دارا باشد مقاومت در برابر رطوبت و آب است. کیفی که تهیه میکنید باید تحت هر شرایط ضد آب باشد تا بتوانید با خیالی راحت آن را در زیر باران حمل کنید و نگران خیس شدن هاردتان نباشید‌. همانطور که میدانید خیسی و رطوبت یک سم مهلک برای هارد به شمار می آید. جنس محفظه داخلی یک کيف هارد نیز باید نرم باشد تا بتواند مانند یک ضربه گیر برای هارد شما عمل بکند.

این مطلب را هم ببینید
قفل TSA چیست؟

کيف محافظ و حمل هارد اکسترنال G22:

این محصول یک کیف هارد بسیار مناسب و با کیفیت می باشد که بدنه ای کاملا مقاوم و ضد ضربه دارد و جنس پارچه ی به کار رفته برای دوخت آن نیز لاکرا فلامنت و فوم IV می باشد به همین علت این کیف از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است. زیپ های آن نیز بسیار روان و بادوام هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید و اطمینان داشته باشید که در معرض شکستگی و پارگی قرار نمی گیرند. این محصول هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. در قسمت داخلی این کيف کش و توری وجود دارند که می‌ توانید لوازم جانبی مختلف خود را نیز درون آن قرار دهید. این محصول برای انواع هارد های اکسترنال کاملا مناسب و کاربردی است.کیف هارد

کيف هارد اکسترنال تسکو THC 3152:

برند تسکو تولید کننده ی این کیف هارد می باشد. که برندی شناخته شده در سطح جهان محسوب می‌ شود. شما هارد های تا سایز دو و نیم اینچ را می توانید با خیالی راحت در این کيف قرار دهید و حمل بکنید. جنس بدنه ی این محصول از پلی استر مقاوم ساخته شده است به همین علت نیز کاملا ضد ضربه می باشد و در برابر فشارهای مختلف آسیبی نمی بیند و می تواند به خوبی از هارد شما محافظت بکند. علاوه بر ضربه و فشار، این کیف در مقابل آب و باران نیز مقاومت بالایی دارد و ضد آب می باشد. زیپ هایی که برای باز و بسته کردن این کيف استفاده شده‌اند بسیار مقاوم و روان هستند. در قسمت محفظه ی درونی این کيف ضربه گیر هایی تعبیه شده‌اند که وجود این ضربه گیر ها باعث می شود تا اگر کيف شما دچار ضربه و فشار شد، به هیچ وجه هارد شما در معرض آسیب قرار نگیرد و در امنیت کامل به سر ببرد. علاوه بر این پد ضربه گیر یک نوار کشی نیز برای نگهداری بهتر هارد در قسمت محفظه درونی این کيف تعبیه شده است. این کیف هارد دارای بند دستی نیز می باشد که البته این بند، قابلیت جدا شدن دارد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کیف مناسب لپ تاپ

کيف هارد اکسترنال تسکو THC 3157:

این کیف هارد در رنگ مختلف مشکی طوسی و آبی توسط برند معتبر تسکو تولید شده است. که تمامی این رنگ ها در سایت پایاتل موجود هستند و شما می‌ توانید طبق سلیقه ی خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. جنس بدنه ی این کيف از پلی استر مقاوم ساخته شده است و به همین علت می تواند به خوبی از هارد شما محافظت بکند. چون از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و ضد آب نیز می باشد.

علاوه بر هارد، محفظه‌ ای برای نگهداری لوازم جانبی و اقلام کوچک در این کيف وجود دارد که می توانید به خوبی از این محفظه نیز استفاده بکنید. این محصول دارای بند آویز نیز هست که با استفاده از این بند آویز می‌توانید کيف را بهتر و به آسانی حمل و نقل بکنید در قسمت درونی این کيف نیز پد های ضربه گیر وجود دارند و این پد ها از بروز هر گونه ضربه به هارد شما جلوگیری می کنند.

کیف هارد اکسترنال تسکو THC 3159:

یک کیف هارد با طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد می باشد. این محصول از پارچه ی مخملی ارتشی سبز رنگ دوخته شده است و دوختی بسیا با کیفیت دارد. این کيف ضد آب بوده و در برابر هرگونه ضربه و یا فشار نیز مقاوم است و به همین علت، انتخاب بسیار مناسبی برای محافظت و نگه داری از هارد شما به حساب می آید. این کيف یک عدد بند دستی دارد که می توانید حمل آسان تری را به وسیله ی این بند دستی تجربه بکنید. البته این بند، به آسانی قابل جدا شدن است. شما می توانید از هارد اکسترنال خود به خوبی در این کيف محافظت بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *