اخبار تکنولوژی

ویژگی هایی که می توانند ios16 را به سیستم عامل کامل تری تبدیل کنند

ویژگی های IOS16

امروز می خواهیم شما را با ویژگی های IOS16 آشنا کنیم. اپل iOS 15 را در سپتامبر 2021 منتشر کرد. همین چند روز پیش شاهد عرضه سری آیفون 13 2021 و همچنین چیپست های Apple M1 Max و Apple M1 Pro بودیم. طرفداران شروع به انتظار ارتقاء بعدی iOS 16 کرده اند. بسیاری از مشتریان شروع به گزارش ایرادات مختلف در آخرین iOS 15 کرده‌اند و نسبت به iOS 16 آینده خوش‌بین هستند. تاریخ تخمینی انتشار و ویژگی‌های iOS 16 آینده به‌صورت آنلاین شروع شده است. اگر می خواهید بیشتر با ویژگی های IOS16 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های ios16 چیست؟

iOS 16 احتمالا در سپتامبر 2022 برای عموم عرضه خواهد شد. اپل هر ساله نسخه جدید سیستم عامل iOS خود را عرضه می کند. در سال 2020 شاهد iOS 14 بودیم، در سال 2021 شاهد iOS 15 بودیم و انتظار می رود iOS 16 آینده حدود سپتامبر 2022 راه اندازی شود. همچنین، لازم به ذکر است که می توان انتظار داشت که سری آیفون 14 در کنار یا تقریباً iOS راه اندازی شود.

ویژگی های IOS16

نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 15 در ژوئن 2021 شروع شد، اگرچه عرضه عمومی پایدار در سپتامبر 2021 رخ داد. iOS 16 احتمالاً از برنامه مشابهی پیروی می‌کند، با بتای توسعه‌دهنده در ژوئن 2022 و عرضه عمومی در سپتامبر یا اکتبر 2022.

به‌روزرسانی iOS 16 احتمالاً شامل بهبودها و بازنگری‌های قابل توجهی است. اعتقاد بر این است که iOS 16 نقص های فعلی آخرین iOS 15 را با اقدامات حفاظت از حریم خصوصی اضافه و بهینه سازی برای تجربه رابط کاربری روان و روان برطرف می کند. ممکن است اپل قابلیت های AR/VR را نیز به همراه داشته باشد. می‌توانیم چندین نماد برنامه جدید را برای سفارشی کردن صفحه اصلی ببینیم. همانطور که افشاگر LeaksApplePro iOS 16 یک ویژگی ویجت تعاملی جدید به نام InfoShack را به همراه خواهد داشت. شامل برنامه‌ها، مرکز کنترل و میانبرهای دیگر می‌شود. ویژگی های IOS16 منحصر به فرد است.

در چه گوشی هایی وجود دارد؟

طبق گزارشات، چیپست A10 اپل حداقل مورد نیاز برای اجرای iOS 16 خواهد بود. بنابراین آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون SE 2016 ممکن است آپدیت iOS 16 را دریافت نکنند. سری آتی آیفون 14 اپل یعنی آیفون 14، 14 پرو، 14 مکس و 14 پرو مکس با iOS 16 خارج از جعبه عرضه خواهند شد.

این مطلب را هم ببینید
با جدیدترین اسپیکرهای هوشمند دنیا آشنا شوید

روش 1: به روز رسانی خودکار را در تلفن خود فعال نگه دارید. دستگاه شما به‌طور خودکار به iOS 16 به‌روزرسانی می‌شود یا از شما درخواستی برای انجام این کار دریافت خواهید کرد. روش 2: می‌توانید به مسیر «تنظیمات» > «عمومی» > «به‌روزرسانی نرم‌افزار» بروید و سپس روی «ارتقا به iOS 16» (به زودی) کلیک کنید. روی «دانلود و نصب» کلیک کنید و آپدیت iOS 16 نصب روی گوشی شما آغاز خواهد شد. بعد از آپدیت باید ریستارت کنید. ویژگی های IOS16 فوق العاده است.

خوب، تمام اطلاعات ذکر شده در بالا فقط بر اساس نشت و انتظارات است. هنوز هیچ چیزی در مورد سیستم عامل iOS 16 به طور رسمی تایید نشده است. برای دانستن بیشتر در مورد آن، باید منتظر هرگونه اشاره یا اطلاعیه رسمی باشیم.

چه زمانی منتشر می شود؟

مارک گورمن از بلومبرگ امروز گفت، iOS 16، با اسم رمز «سیدنی» و قرار است در ماه ژوئن در WWDC پیش نمایش شود، دارای پیشرفت های «قابل توجه» در اعلان ها و ویژگی های جدید ردیابی سلامت خواهد بود، اما ویژگی طراحی مجدد اصلی iOS نخواهد بود.

Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود می نویسد که انتظار طراحی مجدد بزرگ iOS را ندارد، اما در عوض، نسخه بعدی iOS شامل پیشرفت هایی در اعلان ها و ویژگی های جدید ردیابی سلامتی خواهد بود. در سمت iOS، من به دنبال بهبودهای نسبتاً قابل توجهی در سراسر صفحه هستم، از جمله به روز رسانی اعلان ها و ویژگی های جدید ردیابی سلامت. من انتظار طراحی مجدد سرتاسر رابط iOS را ندارم، حتی اگر از iOS 7 تقریباً یک دهه پیش تغییر چندانی نکرده باشد. اما ممکن است یک رابط چندوظیفه ای جدید iPadOS وجود داشته باشد. ویژگی های IOS16 عالی است.

اپل پیش‌نمایش iOS 16 را در کنار iPadOS 16، macOS 13، watchOS 9 و tvOS 16 در جریان WWDC که به‌طور رسمی در تاریخ 6 ژوئن تا 10 ژوئن برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.

این مطلب را هم ببینید
کمک 800 میلیون دلاری گوگل برای مبارزه با کرونا

ویژگی های IOS16

به روز رسانی این ios  به حد ایده آل رسیده است

گورمن امروز گفت که watchOS 9 ممکن است «به‌روزرسانی‌های عمده در ردیابی فعالیت و سلامت» را داشته باشد. هیچ جزئیاتی از آنچه که macOS 13 شامل خواهد شد، از جمله نام آن مشخص نیست. macOS Big Sur یک بازطراحی بزرگ را به نمایش گذاشت و به‌روزرسانی کمتر قابل توجهی را با macOS Monterey دنبال کرد.

با این حال، گورمن با حفظ سمت مک، امروز بار دیگر تکرار کرد که اپل در حال کار بر روی چندین مک جدید است، از جمله مک بوک ایر جدید طراحی شده، مک بوک پرو 13 اینچی اصلاح شده، آی مک 24 اینچی به روز شده و مک مینی جدید. . برای خلاصه کامل آنچه که اپل می تواند در WWDC امسال اعلام کند، به جمع بندی دقیق ما مراجعه کنید.

اپل تاریخ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) 2022 را تعیین کرده است. در یک رویداد فقط مجازی، ما از 6 تا 10 ژوئن در مورد همه نرم افزارهای اپل خواهیم شنید. این بدان معنی است که ما در مورد iOS 16 خواهیم شنید، زیرا WWDC همان زمان سنتی که اپل از جدیدترین سیستم عامل های خود رونمایی می کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با ویژگی های IOS16 آشنا کنیم. به‌روزرسانی سالانه همیشه با ویژگی‌های جدید، برنامه‌های سیستمی بهینه‌سازی شده و موارد دیگر بسیار بزرگ است. در مقایسه با آخرین نسخه چگونه خواهد بود. که ویژگی های بسیار بزرگی مانند Universal Control و Live Text را به همراه داشت. ما همه اخبار، شایعات، درزها، قیمت‌ها و اطلاعات تاریخ انتشار را که در دسترس داریم، بررسی می‌کنیم و به‌روزرسانی این پست را با انتشار اخبار بیشتر از اپل و سایر منابع ادامه می‌دهیم. زمان عرضه iOS 16 بستگی به این دارد که در مورد کدام نسخه از سیستم عامل صحبت می کنید. ما نسخه اولیه آن را در 6 ژوئن در سخنرانی اصلی WWDC خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *