اخبار تکنولوژی

همه چیز درباره گوشی جدید شیائومی Civi

گوشی شیائومی Civi

برند شیائومی مدت هاست که به دلیل انواع به روزترین گوشی هایی که رونمایی کرده، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، و مخاطبین زیادی را به خود علاقه مند کرده، که عده زیادی از افراد به سمت خرید گوشی های شیائومی می روند، و حق هم دارند چون شیائومی با طراحی گوشی های هوشمند به روز گل کاشته است. در این مقاله قصد داریم راجع به گوشی شیائومی Civi این طراحی بی نظیر همه چیز را بدانیم.

بررسی گوشی شیائومی Civi

یکی از دلایل موفقیتی که برند شیائومی در طراحی و تولید انواع تلفن های همراه خود به کار برده، بهره مندی از تراشه های خوشنام کوالکام و اسنپدراگون G778 می باشد، که آن را خاص و منحصر به فرد جلوه می دهد. شیائومی بعد از آنکه توانست محبوبیت زیادی در بین مخاطبین به دست آورد، آن ها را از این علاقه پشیمان نکرد، و بهترین سطح تکنولوژی را به آن ها ارائه داد. این برند تمرکز زیادی را به روی طراحی گوشی شیائومی Civi پیاده کرده، البته لازم به ذکر است که شیائومی حتی در طراحی جعبه و بسته بندی این محصول نیز یک طراحی جذاب را پیاده کرده است.

از جمله مهم ترین ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به دوربین عکاسی فوق العاده حرفه ای آن اشاره کرد، که زنده ترین تصاویر را برای شما به اشتراک می گذارد. بعد از گوشی های آیفون، این مدل از گوشی شیائومی Civi تنها برند چینی است که ایده آل ترین فیلم برداری و عکاسی را می توانید با آن داشته باشید، و زیباترین ها را از خود و عزیزانتان به یادگار ثبت کنید. این گوشی در یک وزن 166 گرمی، با یک ضخامت بسیار نازک و خوش دست، به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی های سال شناخته شده، که ویژگی های کامل و بی نقصی را به افراد ارائه می دهد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی Civi

این مدل از ساخت شرکت شیائومی، در یک صفحه نمایش 6.55 اینچی جذاب و زیبا ساخته شده، که از امولد +FHD بهره مند می باشد. همچنین استفاده از باتری دارای کیفیت 4250 میلی آمپر در گوشی شیائومی Civi که از شارژر 33 واتی پشتیبانی می کند، از دیگر مزیت های فوق العاده این گوشی می باشد، که همه را شگفت زده کرده است. سایر مشخصات فنی گوشی شیائومی ذکر شده به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
جدید ترین بتای واتس اپ قابلیت Multi- Device را به طور خودکار برای کاربران فعال می کند

گوشی شیائومی Civi

دوربین

هیجان انگیزترین بخش گوشی شیائومی، دوربین آن است، که ویرایش یک عکاسی حرفه ای را برای شما فراهم کرده است. به این ترتیب این ویرایش در رنگ پوست و سایر جزئیات قابل انجام است. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بی نظیری می باشد، که به روی زیبایی فرد تمرکز می کند. مهم ترین بخش در هر گوشی، بدون شک برای همه افراد دروبین است، که شیائومی برای شما عرضه کرده، و در واقع بهترین نوع دوربین را برای شما طراحی کرده است. همچنین در قابل پشت گوشی یک ماژول سه گانه در دوربین 64 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

نمایشگر

در این گوشی نمایشگر 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در رفرش ریت 120 هرتز قرار داده شده، که زنده ترین تصاویر را برای شما به نمایش می گذارد.

باتری

بخش مهم دیگری که در این مدل از گوشی شیائومی به شدت اهمیت دارد، این که از شارژر سریع 55 واتی پشتیبانی می کند. همچنین از ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر برخوردار است و در کمترین زمان گوشی شما شارژ خواهد شد.

سیستم عامل

این گوشی در زمان عرضه اندروید 11 را دارا می باشد، و قابلیت آپدیت و به روزرسانی در آینده را نیز تا حدالامکان دارد. پس لازم نیست نگران این باشید که ممکن در سیستم عامل آن با مشکل مواجه شوید. زیرا چنین چیزی غیر ممکن است.

گوشی شیائومی Civi

حافظه داخلی

گوشی شیائومی طراحی شده، در انواع حافظه های داخلی 128 گیگابایت با 8 گیگ رم، 256 گیگابایت با 8 گیگ رم و 256 گیگابایت با 12 گیگ رم موجود می باشد. حافظه داخلی در اصل مهم ترین بخش یک گوشی محسوب می شود، که مخاطبین به آن اهمیت می دهند.

حسگرها

حسگر اثرانگشت اپتیکال در این گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد که استفاده از آن را بسیار راحت می کند، همچنین از حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور مجاورت نیز برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی نمایشگر گیمینگ Omen 25i اچ پی

چرا گوشی شیائومی Civi پرطرفدار است؟

در هر گوشی که توسط یک برند تولیدکننده عرضه می شود، دوربین، صفحه نمایشگر، باتری، حافظه داخلی از مهم ترین ویژگی هایی هستند که بسیار حائز اهمیت است، و زمانی که یک برندی بتواند این جزئیات را به نحو احسنت در طراحی خود پیاده کند، قطعا محبوبیت آن چند برابر می شود. به این ترتیب شیائومی با ارائه یک طراحی منحصر به فرد، و پیاده سازی انواع مواد ذکر شده به نحو احسنت، در گوشی شیائومی Civi توانست در دل مخاطبین خود جا باز کند. شیائومی نمونه بی نظیری از کیفیت و وضوح تصویر را در این گوشی به عرضه گذاشت، که دل همه مخاطبین را آب می کند.

پس دلیل طرفداری زیاد این گوشی هوشمند، این است که شیائومی در طراحی این محصول تمرکز زیادی را به خرج داده و همچنین طراحان زیادی در این آیتم دست برده اند، تا توانسته اند نمونه ایده آل و تکامل یافته ای از یک گوشی نسل جدید را روانه بازار کنند. گوشی شیائومی Civi تا قبل از زمان ارائه که 5 مهر بود، مخاطبین زیادی را پشت سر خود جمع کرده بود که منتظر رونمایی رسمی از آن بودند، و اکنون این تلفن خوش دست و جذاب در دست عده زیادی از کاربران شیائومی مانند یک الماس گران بها می درخشد. این گوشی جای هیچ گونه سوالی را باقی نگذاشته، و در واقع مانند معجزه ای ساخته دست بشر بود، که خواست به همگان نشان دهد پیشرفت تکنولوژی همچنان ادامه دارد، و شیائومی نیز دست از این راه بر نمی دارد.

نتیجه گیری

تلفن همراه شیائومی ساخت کشور چین است، که بهترین امکانات را در اختیار کاربران جهان قرار داده است. اگر به دنبال تهیه یک گوشی بی نظیر با قابلیت های منحصر به فرد هستید، قطعا گوشی شیائومی Civi شما را شگفت زده می کند. پس برای تهیه آن می توانید به نمایندگی های مطرح مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *