اخبار تکنولوژی

جعبه گشایی شیائومی Civi

جعبه گشایی شیائومی Civi

یکی از جذاب ترین فعالیت هایی که اغلب بسیار روی بورس آمده و مد شده است، جعبه گشایی انواع تلفن های هوشمند برندهای پرطرفدار است. جعبه گشایی واقعا برای هر کسی جذاب و هیجان انگیز است، و کسی را سراغ ندارم که از این کار لذت نبرد. به این ترتیب می رویم سراغ جعبه گشایی شیائومی Civi که قطعا شما را شگفت زده می کند.

امروزه جذابیت فعالیت های جعبه گشایی به طرفداری جهانی رسیده است، به صورتی که این کار هیجان انگیز را برای همه محصولات انجام می دهند. ولی جالب بدانید که هیچ چیزی به اندازه جعبه گشایی انواع گوشی های هوشمندی که قرار از آن ها رونمایی شود،جذاب تر نیست. برای نمونه گوشی شیائومی مدل Civi هنوز به طور رسمی روانه بازار نشده ولی ویدیویی از جعبه گشایی آن فاش شده که اکنون قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم. در ابتدا چیزی که به وضوح دیده می شود، جعبه سفید رنگ محکم و ضد ضربه ای است که به صورت جذابی طراحی شده و گوشی شیائومی درون آن جای گرفته است. در ادامه برای جعبه گشایی شیائومی Civi با ما همراه باشید.

جعبه گشایی شیائومی Civi

جعبه این مدل از شیائومی به این شکل که یک طرح هولوگرامی به نام Civi به روی آن خودنمایی می کند که حروف Ci در قسمت بالایی درب و حروف Vi در قسمت پایین درب به رنگ های ترکیبی براقی طراحی شده که در وسط این دو برند شیائومی با یک فونت جذاب قرار گرفته و انگار از همان ابتداقصد دارد، تا جعبه گشایی شیائومی Civi را با جذابیت پیش ببرد.

چیزی که در ادامه با آن رو به رو می شویم، جعبه کتابی بسیار نازکی است، که درون آن یک کابل شارژر و قاب طلقی بی رنگ قرار داده شده، چیزی که در اینجا مورد توجه، این که در سری گوشی های جدید طراحی شده از سری شارژر خبری نیست، و باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. قاب طلقی هم که دیگر نگم برایتان که شفافیت و کیفیت آن بی نظیر است و بهترین انتخاب برای جلوه دادن رنگ و طرح بی نظیر شیائومی Civi است.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل گلکسی A53 سامسونگ

بعد از گذراندن تمام این ها چیزی که شما را قطعا شگفت زده می کند، یک گوشی نازک و ظریف تر از سری های قبل شیائومی می باشد، که درون جعبه با ظرافت تمام قرار گرفته و قلب شما را به تپش می اندازد. جذاب تر از همه کندن پلاستیک و برچسب پشت گوشی است، که شما را برای در دست گرفتن هر چه سریع تر گوشی مشتاق می کند.

در مرحله نهایی با یک دوربین مستطیل شکل در پشت گوشی مواجه خواهید شد که به طرز غیر قابل باوری کیفیت ایده آل خودش را به رخ می کشد. سپس با روشن کردن آن می توانید از منوی فوق العاده زیبا و جذاب طراحی شده لذت ببرید، و اگر این گوشی برای خودتان است، بهتر هر چه سریع تر وقت را تلف نکنید و شخصی سازی های خود را انجام دهید.

جعبه گشایی شیائومی Civi

بررسی شیائومی Civi

گوشی های شیائومی به دلیل کیفیت برتر و ایده آلی که در آن ها پیاده شده، کمتر از یکسال توانستند به محبوبیت زیادی در میان افراد دست پیدا کنند، و مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کنند. این تلفن های هوشمند به طرز باورنکردنی در دل همه افراد جا خوش کرد و اکنون سری های جدیدتری از ان در حال آماده سازی برای رونمایی است، که شیائومی Civi نمونه عجیب و غریب و در عین حال جذابی از این طراحی می باشد. به این ترتیب خبرهای مرموز جدیدی از این طراحی منتشر شده که قصد بررسی آن ها را داریم.

یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل شیائومی، بهره مندی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی است، که دارای امولد +FHD می باشد. همچنین از تراشه اسنپدراگون G778 بهره مند است. یکی از مهم ترین بخش های هر تلفن همراه باتری آن است، که برای باتری این مدل از شیائومی کیفیت 4250 میلی آمپر در نظر گرفته شده، و از شارژر 33 واتی پشتیبانی می کند. ویژگی مهم دیگر، دوربین 20 مگاپیکسلی در سلفی و 64 مگاپیکسلی در پشت آن است، که می توانید زیباترین عکس های دنیا را  بگیرید و به یادگار ثبت کنید. این گوشی در رنگ بندی های فوق العاده جذاب صورتی، آبی، سفید و مشکی قابل تهیه است. به راحتی می توانید در جعبه گشایی شیائومی Civi با تمام جزئیات آشنا شوید.

این مطلب را هم ببینید
هر آنچه باید درباره آیفون SE 2022 بدانید

گوشی شیائومی Civi چه زمانی معرفی می شود؟

طبق خبرهای منتشر شده، شیائومی قصد دارد تا در 5 مهر ماه این گوشی هیجان انگیز و در عین حال مرموز را معرفی کند، که قطعا طرفداران زیادی منتظر چنین روزی هستند و خودشان را برای یک هیجانی تکرارنشدنی در جعبه گشایی شیائومی Civi توسط خود برند تولیدکننده آماده کرده اند، این احساس قابل وصف نیست. با توجه به تمام ویژگی ها، نشان می دهد که این گوشی از یک طراحی چشم گیر و خیره کننده برخوردار است، که قرار است با یک رونمایی حرفه ای قلب مخاطبین علاقه مند را به تپش درآورد.

تاکنون در رابطه با چیزهایی که راجع به این گوشی فاش شد، از طراحی یونیک جعبه گرفته تا قاب و در نهایت خود گوشی، شیائومی توانسته پر قدرت قدم بردارد و یک نمونه تکامل یافته و به روز در تکنولوژی روز دنیا را طراحی و ارائه دهد. شیائومی نیز از زمانی که مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار گرفت، همواره در حال آپدیت جزئیات قدیمی می باشد، و سعی دارد تا حتی جلوتر از نسل پیش برود و بهترین ها را عرضه کند و در این کار موفق نیز شده است.

جعبه گشایی شیائومی Civi

نتیجه گیری

رسیدن به آرزوها بسیار هیجان انگیز است، و امروزه نیز جعبه گشایی شیائومی Civi و رونمایی رسمی هر چه سریع تر از آن به یک آرزو برای علاقه مندان شیائومی تبدیل شده، که نمی توانند از فکر آن بیرون بیایند. به این ترتیب شما نیز می توانید این گوشی جذاب و بی نقص را در قیمتی که برای آن در آینده تعیین خواهد شد، در یک کیفیت عالی تهیه کنید، و با در دست گرفتن آن حس اعتماد به نفس و قدرت خود را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *