اخبار تکنولوژی

فیسبوک قابلیت ایجاد چت گروهی بین کانتکت های اینستاگرام و مسنجر را فراهم کرد

قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک

فیسبوک یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های مجازی برای ارتباط با دوستان است، که بسیار قدیمی و سابقه بسیار طولانی دارد. این برنامه با وجود آنکه بعد از آن تعداد زیادی از نرم افزارهای دیگری طراحی شدند، باز هم محبوبیت خود را از دست نداد، و امروزه با راه اندازی قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک توانست بار دیگر در مرکز توجه مخاطبین و فیسبوکی های عزیز قرار بگیرد.

یکی از نرم افزارهای ارتباطی در شبکه مجازی، برنامه پرطرفدار و مطرح فیسبوک در میان تمام مردم جهان است. فیسبوک در اصل یک برنامه پیام رسان مطرح می باشد که در سال 2008 ارتقا پیدا کرد، و سرانجام توانست با ارائه طرح پیام رسان برای گفت و گو با دوستان در سال 2010 فعالیت خود را بالا ببرد، که در آن زمان مورد طرفداری بسیاری از سلبریتی ها و از جمله مردم عادی قرار گرفت. سپس در سال 2011 نسخه آیفون را برای کاربران اپل منتشر کرد؛ و به نوعی از آن سال تمام مخاطبین توانستند این برنامه پیام رسان را داشته باشند. با وجود آنکه بعد از آن نرم افزاهای ایسنتاگرام، واتس اپ، لاین و … سایر برنامه های این چنینی طراحی شد، باز هم فیسبوک مخاطبین خودش را از دست نداد.

منظور از قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک چیست؟

نمی دانم چه رازی درون برنامه ی فیسبوک نهفته، که به هیچ عنوان نمی توان جایگزینی برای آن پیدا کرد، و تا امروز که فیسبوک با یک آپدیت بی نظیر در این برنامه، قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک را با سایر کانتکت های اینستاگرام و مسنجر فراهم کرد، توانست بار دیگر قلب مخاطبین خود را به تپش بی اندازد. در این راستا کاربران فیسبوک به راحتی می توانند با دوستان خود در سایر نرم افزاها ارتباط برقرار کرده، و چت های گروهی ترتیب دهند. این ویژگی جدید، قابلیت این را فراهم کرده تا مخاطبینی که عضو فیسبوک نیستند، بتوانند با دوستان خود در این نرم افزار چت گروهی داشته و دوستان جدیدتری پیدا کنند، و راجع به موضوعات مختلف با یکدیگر بحث و گفت و گو داشته باشند.

قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک

از آنجایی که فیسبوک عاشق افزودن ویژگی های جدید و سرگرم کننده به این برنامه است، این گزینه را نیز فراهم کرده تا بتوانید تنها پیام افراد مورد علاقه تان را دریافت کنید، و در غیر این صورت می توانید شرایط پیام رسانی دوستان دیگر را از بین ببرید. یکی از نکات مهمی که در رابطه با قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک بین اینستاگرام و مسنجر وجود دارد، این که با خیال راحت می توانید این مهمانی چت گروهی بی نظیر را ترتیب دهید، زیرا امنیت شما به صورت کامل از طرف فیسبوک حفظ شده است. پس به راحتی می تواند رازها خود را در این گفت و گوها با دوستان خود در میان بگذارید، و در مورد آن ها صحبت کنید.

این مطلب را هم ببینید
تبلت Galaxy Tab S7 FE 5G سامسونگ معرفی شد

چگونه می توانم از قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک استفاده کنم؟

فیسبوک با ارائه یک نسخه جدید از برنامه خود، به یک قلب تپنده در میان سایر شبکه های اجتماعی تبدیل شد. این برنامه توانست با همگام سازی سایر برنامه ها با یکدیگر یک گام بلند به سمت موفقیت و پیشرفت در دنیای تکنولوژی امروز بردارد. اکنون دیگر همه مخاطبین راجع به قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک مطلع شده اند، ولی عده ای از آن ها هستند که هنوز نمی دانند چطور باید از این قابلیت استفاده کنند. قانونی که در این برنامه برای استفاده از این قابلیت وضع شده، به این شکل که ابتدا کاربر باید برای ایجاد یک چت گروهی بین دوستان خود در اینستاگرام و مسنجر به فیسبوک درخواست دهد.

سپس بعد از این مرحله، فیسبوک عنوان می کند که برای نمونه بیش از 70 درصد کاربرانی که برای چت گروهی با آن ها درخواست خود را ثبت کرده اید، واجد شرایط برای استفاده از چت گروهی می باشند. به این صورت آن ها می توانند در این گروه شرکت کنند. شاید این برای شما جای سوال باشد، که منظور از واجد شرایط بودن کاربران اینستاگرامی چیست؟ این به منظور این است که آن ها باید درخواست های دریافت شده را برای شرکت در چت گروهی با مسنجر پذیرا کرده و ثبت کنند. به این ترتیب همه دوستان می توانند یک تاریخ معین برای داشتن یک چت گروهی هیجان انگیز داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون بلوتوث تسکو TH 5339

قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک

ویژگی های چت گروهی بین کانتکت های اینستاگرام و مسنجر در فیسبوک به چه صورت است؟

در این حیطه ویژگی های هیجان انگیزی برای کاربران فیسبوک که از این قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک استفاده کرده اند وجود دارد، که این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

  • دوستان می توانند در چت های گروهی، تجربه یک چت و گفت و گوی هیجان انگیز و جذاب را در تم های زیبا و واکنش های سفارشی شخصی سازی شده ای کسب کنند.
  • دوستانی که در چت شرکت می کنند، می توانند در نظر سنجی آپدیت جدید شرکت کنند.
  • فیسبوک به افراد مسنجر در چت گروهی خود این قابلیت را اضافه کرده، که افرادی که در حال تایپ هستند، مشخص شوند.
  • کنترل های یکسانی برای کاربران فیسبوک در نظر گرفته شده، که بر اساس آن می توانند قابلیت های این را که چه کسانی می توانند به من پیام دهند یا نمی توانند به من پیام دهند را فعال یا غیر فعال کنند.
  • قابلیت اینکه چه کسانی می توانند با من تماس بگیرند یا نگیرند نیز در این ویژگی های منحصر به فرد قرار داده شده است.
  • یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که به این برنامه اضافه شده، و اصلا نمی شود از آن گذشت، قابلیت watch together است، که به معنای این می باشد که همه دوستان می توانند با یکدیگر ویدیوی دلخواهشان را تماشا کنند، که این بسیار هیجان انگیز است.
  • وجود تم های چت جدید زیبا و جذاب تیز یکی از ویژگی های فوق العاده قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک است.

نتیجه گیری

از مدت ها پیش این یکی از آرزوهای کاربران فیسبوک بود، که بتوانند با دوستان خود در نرم افزارهای دیگر اعم از اینستاگرام و مسنجر چت گروهی ایجاد کنند. به این ترتیب امسال این نرم افزار قابلیت ایجاد چت گروهی در فیسبوک را راه اندازی کرد، که برای کاربران بسیار جذاب و یک تجربه جدید بود. تماشای فیلم مورد علاقه دوستان به صورت آنلاین نیز دیگر وصف نشدنی است، که باید خودتان آن را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *